Karate Guard

Cum se face, cum nu se face, dar astăzi, marți, se pare că a venit la rând un episod din Tom și Jerry cu arte marțiale, asta că tot am vorbit azi de dimineață despre un film cu arte marțiale. Problema acum este că nu a fost cu intenție, ci a fost char o simplă coincidență că am dat peste acest episod cu arte marțiale chiar după ce am scris postul publicat de dimineață. Dar na.. ce să și fac.. de la un timp numai peste coincidențe dau 🙂

Ca de obicei, nici din acest episod nu lipsește comicul, acțiunea și prietenia dintre cei doi amici la cataramă, așa că mie nu-mi mai rămâne decât să vă spun că nu vă mai rețin și că vă las 9 minute în compania lui Tom și a lui Jerry. O seară cât mai frumoasă în continuare 🙂

Program:

sursă youtube ( user TomJerryEN)

2 gânduri despre &8222;Karate Guard&8221;

Spune-mi părerea ta!

