Post pentru Alex

pt dessene

Ei bine, astăzi veți avea parte de 2 desene. Acesta nu face parte din program, însă pentru că i-am promis lui Alex că-i voi căuta niște episoade din Nemaipomenitul Tick, subtitrate în limba română, i le-am căutat și iată 2 episoade din acest vechi dar frumos desen animat ce ne-a încântat tuturor copilăria ( tuturor din această generație). Acum nu știu la câți vă place ori la câți nu, dar vă pot sugera să le descoperiți ori să le redescoperiți prin prezența acestui post.

Alex dragă, sper să fie 2 episoade care să-ți placă și să fie o surpriză plăcută, pentru că nu cred că te-ai fi așteptat să le găsesc așa de repede, însă eu le-am găsit imediat după ce mi-ai spus ieri seară pe blog. Dar acum, gata cu atâtea cuvinte vă las pe toți să vizionați episoadele și să vă bucurați de ele. O zi faină în continuare, pentru că deseară vă așteaptă un nou episod din ”Viața cu Louie”.

sursă youtube ( user Amazing silviu)

sursă youtube ( user OfficialFoxKids)

5 gânduri despre &8222;Post pentru Alex&8221;

Spune-mi părerea ta!

