Boom … boom-boom … Boom !

pt dessene

Joi. O seară de joi în care vă întâlniți cu un nou episod din ”Cei cu Andy?”. Pentru astăzi n-am prea avut timp să stau prea mult pe gânduri cu ce să vă amuz, așa că am ales rapid, foarte rapid un episod comic, foarte comic cu multe bubuituri 🙂 Însă, gata cu vorbăraia, am să vă las pe voi să vă bucurați în următoarele 21 de minute de acest episod fără ca eu să vă povestesc mai multe.

Până, mâine, când veți mai auzi din nou de mine, fie ca e din păcate sau din fericire, vă urez toate cele bune 🙂

Program:

sursă youtube ( user Alexandru M.)

2 gânduri despre &8222;Boom … boom-boom … Boom !&8221;

Spune-mi părerea ta!

