Să gustăm niște prăjituri!

pt dessene

După cum știți, sau aflați acum, aseară am fost la The Hobbit 3D, frumos, dar deocamdată atât, timpul acestei recenzii se află undeva mai târziu. Deocamdată să ne rezumăm la faptul că astăzi de dimineață avem un episod din Spioanele, care după cum am aflat, va fi pe placul lui Narcis, iar eu , sincer, tare mă bucur pentru asta. pentru că e weekend, am căutat un episod cu … puțină dulceață, așa că iacătă un episod cu prăjituri.. și nu de oricare, niște prăjituri ale pasiunii! Dar gata cu atâtea cuvinte în acest post, mai multe vor fi în recenzie. Acum să ne axăm pe cele 20 de minute din Spioanele! Vă doresc vizionare plăcută!

Program:

sursă youtube ( user FantomeIHQ)

 

12 gânduri despre &8222;Să gustăm niște prăjituri!&8221;

Spune-mi părerea ta!

