Un post SPECIAL

pt dessene

Știu că în această seară de duminică era rândul unui episod din ”Kung fu Panda”, însă m-am gândit și m-am gândit și într-un final m-am hotărât, cu greu .. dar am făcut-o. Am ales ca în această seară să-i fac pe plac copilului din interiorul lui Călin și să-i fac cadou, așa pe seară, niște episoade cu Tweety, că tot mi0a mărturisit zilele trecute că-i plac! Și ce alt moment e mai frumos să primești un cadou, dacă nu cu câteva ore înainte de a se face LUNI? Exact, așa mă gândeam și eu… nici unul :). Acum, dragă copil, Călin, sper că-ți plac episoadele alese cu greu de mine, pentru că ști și tu ce greu mă hotărăsc în a alege ceva… și dacă tot erai uimit că mi-a dispărut problema cu hotărâtul.. ei… iacă a apărut din nou.. De unde? De nicăieri!

Bine, adevărat este că, chiar dacă acest post îi este dedicat în mod special lui Călin, toți ceilalți sunteți invitați să vă bucurați alături de drăguța de Tweety. Atât acum cu aceste cuvinte, care îs mai multe decât episoadele! Seară faină vă doresc!

sursă youtube ( user Andrew Dickman)

sursă youtube ( user SyberSolider2)

sursă youtube ( user yosmosonic)

sursă youtube ( user yosmosonic)

 

 

11 gânduri despre &8222;Un post SPECIAL&8221;

Spune-mi părerea ta!

