Fantome?

pt dessene

Bună seara oameni buni? Cum v-a fost ziua de luni? Eu una, am avut o zi de vizualizat proiecte în Power Point la informatică și de prezentat propriul proiect cu încă două colege… . Dar, nu asta este ceea ce contează acum, acum contează că e trecut de ora 18, așa că avem un nou episod cu scumpul Tuthi, de care știți că îmi e TAAARE drag! V-am pregătit pentru astăzi un episod cu fantome, că tot le visez și eu de ceva nopți! Gata cu vorbele, Let-s play the episode!

Program:

sursă youtube ( user Desene Clasice)

 

Spune-mi părerea ta!

