Grădinița fluturașilor organizează un concurs!

Trebuie să spun înainte de toate că ieri, blogul meu a împlinit 2 ani de zile de când a fost creat, că de publicat am publicat mai târziu. Și cred că dacă nu mi-ar fi apărut o notificare ca cea de mai jos, nici nu aș fi știut, așa că țin să îi mulțumesc WordPress-ului pentru înștiințare și felicitare, la cât mai mulți ani pe aici.

happy anniversary

Revenind la fluturașii noștri, trebuie să vă spun că grădinița lor organizează un concurs tare frumos pe blogul lor, concurs la care vă invit și eu să participați 🙂 fie că sunteți pici, adolescenți sau adulți. Trebuie să vă mărturisesc că adolescento-adulta din mine au convins-o imediat să se înscrie în concurs. Un concurs de creație. Nu trebuie să faceți nimic mai mult decât niște ornamente din materiale reciclabile pentru pomul de Crăciun. Eu personal le-am făcut fluturașilor niște fulgișori în mai multe modele, dar și un fulg mare, din ciornele mele de pe la mate/română/chimie și alte hârtii rătăcite… Fulgii, i-am agățat de lustre… la mine în cameră, în bibliotecă… și pe unde am mai apucat, asta până voi împodobi și eu ca tot omul bradul și îi voi agăța de crengile acestuia. Sper că în mare v-am convins să participați la acest concurs sponsorizat de Fancy Store, concurs în urma căruia se vor primii prin tragere la sorți și premii ( un baticuț, botoșei sau magneți de frigider). Pe mine cel puțin baticuțul și magneții m-au motivat cel mai mult să mă joc cu foarfeca în hârtie și să iasă ce-a ieșit. Dar mai multe despre acest concurs, la fluturași pe pagină, pe care o puteți găsi aici.

Acum, vă las în compania creațiilor mele. Sper să vă placă și să vă apucați și voi de treabă!

Această prezentare necesită JavaScript.

6 gânduri despre &8222;Grădinița fluturașilor organizează un concurs!&8221;

Spune-mi părerea ta!

