22 December – I’ve survived!

2012

Ieri cu toții ne luptam sărind peste craterele din pământ. Ne chinuiam cu temperaturile ridicate la sute de grade. Înotam de zor peste valurile de zeci de metri înălțime ce înghițeau orașele. Ne-am strecurat cu bine printre râurile de lavă ce se strecurau prin locurile unde nu ajungeau valurile revărsate ale oceanelor. Am privit cum noi munți devin cei mai măreți din lume și am fost martorii inversării celor 2 poli.  Ne-am uitat la frumoasa ploaie de meteoriți ce lovea Pământul din cine știe ce parte și strigam disperați după extratereștrii din Univers, implorându-le iertare că le-am negat existența și… implorându-i să ne salveze undeva într-un loc însorit pe o planetă îndepărtată unde să putem lenevi așa cum am fost obișnuiți și până acum, ori ceva mai bine, cu ceva verzișori prin buzunare.  Din păcate, extratereștrii nu ne-au salvat și ne-au lăsat să ne chinuim în continuare cu sfârșitul Pământului. Dar asta, a fost ieri, o zi tare obositoare pentru pământenii leneși, azi în schimb, ne-am trezit cu toții într-o zi de sâmbătă de 22 decembrie, fiecare în patul lui, sau poate și prin alte paturi, într-o cameră cu patru pereți, iar pe geam, ne intrau temătoare razele de soare. Pe geam casele le observam la locul lor, strada și trotuarele la fel, pomii păreau și ei a fi bine înfipți în pământ, iar cerul.. ei bine cerul era tot acolo sus, nu jos sfărâmat peste noi.

M-am trezit ușor, ușor, gândindu-mă la ziua măreață de ieri peste care am trecut cu toții cu greutate și cu vitejie. Obosită fiind după o astfel de zi, m-am pus la loc să dorm să-mi recapăt forțele pentru următorul sfârșit al lumii sărbătorit pe stil vechi. Până atunci, vă sfătuiesc și pe voi să vă recuperați cum știți fiecare mai bine. Trebuie să trecem și de următoarea luptă cu forțele dezastruoase ale naturii de pe stil vechi 🙂 .

11 gânduri despre &8222;22 December – I’ve survived!&8221;

Spune-mi părerea ta!

