Vrei să te însori cu mine?

Da, v-ați prins, este o cerere în căsătorie. Dar nu, nu-mi este adresată și nici nu o adresez cuiva. Este într-adevăr o cerere în căsătorie neconformistă, venită din partea unei femei îngenuncheate în mijloc de stradă. Și nu, nu este ceva romantic, este o umilire! Cum și de ce? Ei bine, povestea nu începe tocmai cum v-am zis mai sus ci un pic altfel. Ea este șefa tirană de care se tem toți, el este asistentul supus ce ar face orice pentru o promovare și a nu mai fi sub ordinele ei. Fiind canadiană și expirându-i viza, urma să fie deportată… el urma să fie fericit, pe deplin fericit. Destinul însă nu a dorit o astfel de fericire, ci o alta ce începea cu un mare chin și o mare minciună. De ce chin? Aflând scumpa noastră tirană că avea să fie deportată, iar dragul ei asistent apărând în ușă la momentul inoportun, acesteia îi vine ideea de a se căsători pentru a obține viză și cetățenie americană. Asistentul nostru, după cum am mai spus, era în stare de orice pentru a-și menține slujba și a promova ca și editor, pentru că tot ceea ce iubea erau cărțile, cuvintele și așternutul acestora pe hârtie, așa că nu este prea greu de convins să-i accepte propunerea șefei sale când aceasta îl amenință că nu se va mai atinge niciodată de o carte, un pix sau șansa de a deveni vreodată în viața sa editor. Știind-o răzbunătoare, acceptă… iar de aici firului comic de poveste i se alătură romanticul, transformându-se într-un fir de poveste comico-romantic. Pentru a convinge organele statului de sincera lor iubire și căsătorie, era nevoie de a convinge familiile celor doi, iar pentru asta, un weekend în Silka, Alaska, la familia băiatului, este suficient pentru a definitiva legăturile de ură și nepăsare dintre cei doi și transformarea acestora.

Vă invit astfel să urmăriți o comedie romantică parcurgând pas cu pas firul poveștii celor doi, alături de o bunicuță, doi părinți, un cățel simpatic și fosta prietenă.

41SwmvV6hrL

sursă youtube ( user UKFilmFactory)

7 gânduri despre &8222;Vrei să te însori cu mine?&8221;

  1. Dacă tot am intrat în sezonul în care jumătatea mea mai bună mă tine prizonier în pat lângă ea, cu ochii lipiţi cu scotch ca-n Tom&Jerry, ca să urmăresc filme siripoase de sezon, cred că alegerea asta-i numa’ bună. Sunt de-a dreptul îndrăgostit (cât se poate de platonic) de Ryan Reynolds, Bullok nu-mi displace deloc (mi se pare o actriţă digerabilă…), aşa că voi încerca un fel de win-win situation vizionând filmul ăsta. Ea îşi capătă porţia de comedie-romantică de care are nevoie pentru a funcţiona la parametri optimi în Decembrie, iar eu urmăresc un film pe care nu l-am mai văzut, cu actori interesanţi, la finalul căruia s-ar putea să „câştig” şi eu ceva.
    Thanx! 😉

    • Mă bucur că am putut sugera cuiva ceva ce o să-i placă! Sper să te distrezi vizionându-l, alături de jumătatea ta mai bună 🙂
      Mie una, îmi plac ambii actori, cum joacă în acest film. Îmi par draguți și potriviți unul pentru altul în rolurile acestea 🙂

      • Ţi-aş sugera şi eu destule filme, dar nu prea mă pricep la comedii romantice. 😦 Dacă o să dai o tură, săpând mai adânc prin blogul meu, o să constaţi (cu plăcere, sper) că şi eu am încercat un fel de recenzii în legătură cu filme care mi-au plăcut. 🙂

      • Hmmm.. am mai multe recenzii aici pe blog( sub fiecare articol acolo, imediat sub butonul de like de la wordpress:) deasupra de comentarii este categoria fiecărui articol) și spre exemplu la categoria filme am și filme istorice ce mi-au plăcut, animații, de acțiune, drame :), spre exemplu mi-a plăcut tare mult drama istorică chinezească de aici: https://crash4crantz.wordpress.com/2012/12/11/viata-aur-moarte-iubire-istorie/
        Am și în dreapta pe coloana aceea o secțiune cu Categories, unde poți găsi toate categoriile, mai ușor 🙂
        Am să fac niște tranșee pe blogul tău după filme, sunt curioasă ce o să-mi placă să vizionez de acolo 🙂

Spune-mi părerea ta!

