După o săptămână falsă

Iubesc liniștea. După o săptămână de gălăgie și de distracție, azi pe 2 ianuarie 2013 în sfârșit a venit și liniștea în vizită. niciodată nu cred că m-am bucurat la fel de mult ca acum de momente de liniște.. și nu orice fel de momente, ci o liniște pe fundal de muzică fină, în surdină :). Eu am avut parte de o săptămână agitată de la Crăciun până la revelion inclusiv. A fost multă mâncare, multă băutură și destule dulciuri, iar eu, ca de obicei m-am atins de prea puțină mâncare și prea multe dulciuri, pentru mine energia primită de la dulciuri era suficientă pentru schi, bine… încă este :D. Însă nu mâncarea, băutura și dulciurile au fost agitația principală, ci gălăgia. Multă gălăgie. Gălăgie cât cuprinde prin vârf de munte, de la fiecare cabană în parte până pe pârtia principală unde urla muzica. Mie una nu-mi place gălăgia. Sunt alergică din fire la tot ceea ce înseamnă gălăgie. Mă zgârie pe creier fiecare sunet zgomotos, sau mai zgomotos decât ar trebui :). Mie îmi place liniștea, calmul. Îmi place muzica liniștită, calmă, deși, nu pot spune că nu am momente când pur și simplu ador și muzica mai agitată de fel.. acum na, depinde de stare :). Revenind însă la liniștea ce-mi bucură fiecare simț în parte și mă relaxează, pot spune că aceasta este un cadou bine venit după această săptămână, o liniște pe un fundal al muzicii de pe VH1. E așa plăcut să nu mai auzi nici un ”La mulți ani!” nici un ”Sărbători fericite”, nici un ” sa ți se îndeplinească toate dorințele” și bla bla bla ce se mai zice în decursul acestei săptămâni. E tare plăcut să privești un răsărit în liniște, ori pur și simplu circuitul soarelui pe cerul senin, să privești brazii, ori cum se topesc țurțurii de gheață :).(333334444xXxdxdhfjsukȚP3 – participarea Antoniei de care v-am vorbit într-unul din articolele trecute, la această postare). E plăcută până și fiecare gângureală într-un fundal de liniște și muzică. Totul pare să fie mai liniștit după această săptămână plină de falsitate, o săptămână în care toată lumea e prietenă cu toată lumea.

Azi, pe 2 ianuarie, mă așteptam să vă scriu probabil despre liniștea din spital și despre cum mi-am mai rupt eu ieri ceva, acest fapt fiind un obicei de câțiva ani încoace ca pe 1 ianuarie al fiecărui an să-mi rup câte ceva ori să-mi luxez câte ceva în drum spre cabană. Anul acesta se pare că nu am mai respectat obiceiul și nu mi-am rupt/luxat nimic nici pe pârtie și nici pe drum spre cabană. Anul acesta n-am mai coborât, din fericire, de urgență spre spitalul județean din Târgu-Jiu să fac radiografii și să-mi bag vreun membru în ghips :). Anul acesta m-am bucurat în schimb de liniștea de după revelion, fără nici un girofar, iar azi, pot schia liniștită) spre deosebire de anul trecut), fără nimic în ghips ori fără vreo durere de ceva, orice :). Anul acesta nu mă mai bucur de soare doar pe geamul cabanei,ci mă bucur de el chiar din vârf de pârtie, din vârf de munte :), mă bucur fix din schiuri de aerul proaspăt și de vântul ce adie ușor, de peisajul crestelor din orizont, de paleta de culori ce o văd prin cheile muntelui de jos, din cel mai apropiat oraș până sus în înaltul cerului.  Mă bucur până și de sunetul croselor ce până mai ieri mă stresa și el pe creier, acum parcă îmi pare atât de liniștitor și de relaxant, fără muzică. Bine, fără muzica lor, cu muzica mea în căști, dar azi, azi fără muzică, azi doar vântul, țipătul neștiutorilor pe pârtie, hâșcâitul schiurilor pe zăpadă, al plăcilor, melodicitatea brazilor :), astăzi doar ele îmi sunt pacea și liniștea.

Acum, vă las în compania unor melodii cu care m-am trezit în gând de dimineață. Sper să vă placă și vouă și să vă liniștească după această săptămână plină de falsitate ce tocmai a trecut și dacă nu a fi să vă liniștească, atunci doar să vă bucure pe fiecare în parte cum poate fiecare melodie 🙂 O zi faină vă doresc, plină de liniște și pace! Ne mai auzim mâine!

sursă youtube ( user BonJoviVEVO)

sursă youtube ( user BonJoviVEVO)

5 gânduri despre &8222;După o săptămână falsă&8221;

Spune-mi părerea ta!

