Tequila

Acum vreo 2 zile, mai exact vineri 4.01.2013, am descoperit-o pe Tequila pe pagina de facebook a lui Elekes Levente al cărui VideoBlog îl urmăresc. Fiind ceva recomandat de Levi, am intrat interesată pe link să văd despre ce este vorba. Mi-a plăcut din prima. M-a cucerit cu atitudinea ei și cu felul de a fi. Cu personalitatea. Pentru că da, îți poți da seama ușor de atitudinea unui om, de personalitatea lui, din ceea ce scoate pe gură, din mișcările corpului și mimica feței. A avut ceva special tipa, care m-a cucerit, așa că, atunci când nu eram la schi, adică noaptea, am stat și i-am urmărit toate videourile (48 la număr), de la coadă la cap. Și nu, nu am o explicație asupra faptului: ”de ce le-am urmărit de la coadă la cap” și nu invers după ce am văzut ultimul video postat. Pur și simplu așa mi-a venit să le vizionez 🙂 invers, precum firea-mi ciudată ce-i invers decât a celorlalți. După cum am spus, m-am apucat să-i văd fiecare videoclip, fiind atenta la detalii și la fiecare lucru ce Tequila ( Bianca Adam pe numele ei) voia să îl exprime. Am descoperit asemănări de caracter între mine și ea, iar în ultimul video, faptul că avem aceeași înălțime :). Mi-a plăcut faptul că este îndrăzneață și pune în practică tot felul de provocări ciudățele și amuzante, care ne încântă atât pe noi cât și pe ea, că doar de aia le alege să le facă. Așadar, ultimele nopți mi le-am petrecut alături de Tequila, o boboacă din Craiova, fiind încântată de felul cum spune uneori lucrurilor pe nume și de faptul că atunci când are ceva de spus SPUNE, fără jenă, fără ocolișuri, fix în față, împărtășește cu tine, cu mine, cu noi propriile ei păreri. De asemenea m-a încântat frizura ei haioasă, pe care doresc să o achiziționez în propriul păr și sper să-mi iasă :).

Acum, dacă vreți să o cunoașteți pe Tequila, o veți găsi pe canalul ei de Youtube, AICI, iar pe Facebook, AICI. Sper să o îndrăgiți și să învățați și voi ceva de la ea 🙂

9186_340275306080719_967038476_n

8 gânduri despre &8222;Tequila&8221;

Spune-mi părerea ta!

