A new begining

Salut lume, mi se spune Spoil, mă numesc Radu dar prietenii îmi spun Andrei. Ce vă pot spune despre mine , un adolescent de 17 ani cu tot timpul din lume si cu o lene ce depașește acest timp. Îmi plac cadourile , port mărimea 41 la pantofi, in caz că vreți sa îmi cumpărați vreo pereche de manuși. Am decis sa îmi dedic o parte din timp cu comentarii si recomandări în materie de filme, muzică(preferabil rock, dar sunt un ascultător al mai multor genuri) , și tot felul de videouri ce v-ar putea stârnii interesul sau în cel mai bun caz râsul! Dacă nu o sa vă placă stilul în care abordez anumitele subiecte sunt dispus la schimbări. Voi incerca sa postez în fiecare zi cate ceva din subiectele de mai sus, sper să vă placă  =||====>  Sănătate!

 

Spune-mi părerea ta!

