13, Zi perfecta pentru incheierea vacantei.

Neața lume!. Sper că v-ați distrat vacanța aceasta, așa scurtă cum a fost. Eu unul sunt chiar fericit că începe școala(meh…who the fuck am i kidding), nu pot spune că am făcut ceva așa productiv , în cea mai mare parte a timpului fiind prin oraș sau în cel mai rău caz dormind, dar na, cineva trebuie să o facă și pe asta :D. Trebuie să recunosc că vacanța aceasta a fost , sau cel puțin mi s-a părut foarte scurtă, mai scurtă decât relațile lui Taylor Swift , sau timpul dintre înjurăturile adresate așa zișilor ” ţărani, că asta suntem” conform bunului Banciu, dar mă rog am cam deviat de la subiect, ideea e că vacanța-i scurtă, lenea-i mare , școala și mai mare, iar doru de pierdut timpul și hoinărit nonstop este mai mare:)) astea fiind zise––Vine școala și toți va trebui sa supraviețuim cu asta.

sursa youtube (user skalgirl12)

2 gânduri despre &8222;13, Zi perfecta pentru incheierea vacantei.&8221;

Spune-mi părerea ta!

