Back to school :(

Back_To_School

Scriu pe un caiet de informatică, prin pauze, mai puțin prin ore. Școală. Meh.. boring! Too many stupid things to learn, but although all theese sems to be interesting. Or NOT!? Grafuri. prea multe grafuri, muchii și alte chestii. Dar să lăsăm informatica la o parte și să trecem la întâmplări epice, cum ar fi…

…ASTA: Alarma îmi sună mereu la 7:00, o amân până la 7 și jumătate și mă scol într-un final la 8 fără 5. Încep la 8 și 15 iar eu pe la și 5 îmi amintesc că nu mi-am făcut ghiozdanul pentru luni, ci pentru marți. Cu o viteză supersonică, ce-mi pare de melc mereu când sunt în întârziere, îmi refac ghiozdanul. 8 și 7 minute, ajung deja în fața porții, iar trotuarul pare să fie mai aglomerat ca niciodată, fiindu-mi parcă până și mie greu să mă strecor rapid printre ei. Perfect pentru un moment în care întârzii, nu?

Boring_school_work_by_chachi411

Școală în sfârșit, 3 ore de info. Predare. Una de economie, în care mai mult stăm, alta de engleză în care mai mult facem gălăgie, râdem povestim, și într-un final vine și franceza unde.. ne prostim :). Nu pot spune, acum că nu mi-a plăcut, pentru că aș fi total ipocrită, ce-i drept a fost fifty fity, adică atât din partea noastră cât și a profesorilor. Totuși, cine ar fi avut chef de o zi de școală după atâtea de vacanță? Corect, nimeni! Deși trebuie să recunosc că nu-i mare diferența nici prin vreun mijloc de semestru sau mai știu eu când. Atât noi cât și profesorii, suntem într-o continuă plictiseală, cred, unii față de alții. Și na.. că tocmai am descoperit un tip de relație elev-profesor, relație reciprocă, numa bună de exemplu pentru un graf neorientat :).

Lăsând toate astea la o parte, pe la voi cum a fost prima zi de școală? Hmm, prima zi de școală din al doilea semestru =))!?

sursă youtube (user Bloothboy )

10 gânduri despre &8222;Back to school :(&8221;

  1. Poti sa faci si graf orientat :p Iei toti profesorii, pe tine ca reprezentat al elevilor sau pur si simplu doar tu in centru si construiesti graful in functie de profesor…poate cu unul te intlegi mai bine poate cu altu’ mai rau si faci sens simplu sau dublu :p
    A trecut doar o zi de scoala si deja am inceput sa vorbesc prea mult despre info, nu ?:))

    • Eh, dacă azi am vorbit doar despre grafuri orientate, doar pe ele le-am folosit în context. Vă mulțumesc pentru explicația cu cele orientate, o să-mi fie mai ușor la școală :-”.
      Iar noi, noi nu ne plictisim niciodată de informatică, sau cel puțin eu.. și cred că așa e cel mai bine, ca acum să vorbesc doar în numele meu :)! Ce am spus în post era doar o ”paranteză” la adresa faptului că nu toți se omoară să face ceva cu noi… le e mai comod să stea la o catedră și să încaseze niște bani pe prezență 🙂
      Și da, cred că fiecare elev are totuși un profesor la inimă, iar dacă nu îl are chiar la inimă, măcar îl simpatizează oarecum cât de cât acolo… acum depinde foarte mult și de profesor, cum încearcă să-și stabilească relațiile cu elevul: dacă e zbir, sau dacă le este prieten și profesor.. însă cu a doua opțiune sigur are mai mult de câștigat (cum e la noi profesoara de informatică 🙂 )… chiar dacă nu îi câștigă pe toți, că mereu vor fi și nemulțumiți!

      • Tocmai m’ai imbatranit cu cel putin 90 de ani :)) Din ce am citit aici, faci economie si la info grafuri deci probabil esti a 11’a ca si mine so trebuie sa’mi spui „ITI multumesc pentru explicatia…” desi nu stiu la ce explicatie de referi :)) Daca iti place materia e frumoasa informatica 🙂 Cat despre profesori ai mai dreptate…pana anul asta eu si majoritatea elevilor dansei o adoram pe profa de info, pe asta noua mai putin, dar imi place materia, am nevoie de ea deci inghit in sec si merg mai departe :)) Si stai linistita ca nu e greu nici orientatul :p

      • Clar profesor sunt :)) Dar nah imi place informatica si merg mai departe pe domeniu, deci se poate spune ca stiu cate ceva si mai explic si altora, care uimitor zic ca inteleg de la mine :)) dar niciodata nu o sa fiu profesor [-( Sunt doar un copil mare foarte teleleu :))

Spune-mi părerea ta!

