Love is a wicked game

Neața lume! Ați avut vreodată prieteni care sunt genu „crezi în dragoste la prima vedere, sau trebuie să mă mai întorc o dată?” să presupunem că da. Ce naiba doar și filmu Casanova s-a inspirat din realitate, pretenii sunt preteni nu îi putem opri de la încercare, reușită și eșec. Dar , unde-i grupu de prieteni fără ”the instant lover boy”? Știți pretenu care nu contează că a vorbit cu o tipa 5 minute… aia e, își imaginează deja toată viața lor împreună, ehh.. mai pui la suflet că nu o sa-și mai vorbească în 2 zile, detalii detalii. Trebuie să recunosc, am și eu prieteni de genu ăsta, așa că de fiecare dată când ieșim în oraș îmi iau câte o pungă de floricele, ce naiba la cinema e destul de scump, și îmi plac comediile . Sincer să vă spun nu pot să zic că nu suport genu ăsta, acum na, și-a luat cupidon mitraliera și tu ai capu gen țintă, ce să și faci? Dar nici o dată nu am înțeles cum e posibil să „fall in love” așa repede, adică unii ajung la pragul lui ”homer simpson” unde își fac și propriul catchfraise „dowww!” dar în cazul ăsta „i love you”.  But love is love and i aint gonna judge. Enjoy!

sursa youtube(user RiseAgainst1775)

Spune-mi părerea ta!

