Sechestrat

Neața lume. Scuzați dacă am postat mai rar, dar să spunem că o raceală m-a luat pe nepregătite, și cu febra de la sala aș putea să spun că sunt la fel de activ ca Stephen Hawking, desigur fără iq-ul ce depășește numărul salariaților din Vaslui, și scaunul ce mă face sa vreau să mă uit din nou la Star Trek. Ei bine  sper sa vă placă melodia. Enjoy!

sursa youtube(user MusicLover0963)

 

9 gânduri despre &8222;Sechestrat&8221;

  1. probabil nu m-aş gândi nici măcar o secundă că mâine s-ar putea să nu mai vină. iar de făcut, aş găsi o căruţă de lucruri pe care să le fac, mi-ar lua o juma de zi numai să le înşir 🙂
    piesă din acelaşi ciclu „optimist”

Spune-mi părerea ta!

