O noapte lungă… lungă!

E trecut deja de 4 dimineața iar eu scriu, întrucât sigur voi dormi până târziu în zi după un majorat ce a ținut aproape până acum, iar mâine poate nu o să am deloc chef de scris în caz că durerea de picioare persistă (pfoaai.. de când nu m-a mai prins pe mine ora 4 dimineața.. nici de revelion n-am stat atât.. cred că din vacanța de vară, când pierdeam de cele mai multe ori aiurea nopțile). În schimb, trebuie să vă spun ( și tocmai de aceea m-am apucat să scriu) că astăzi/în noaptea asta am făcut două lucruri ce nu credeam că o să le fac în vecii vecilor amin: am reușit să joc sârba și hora deși urăsc muzica populară, dansuri populare la care totuși încă sunt paralelă în caz că mă pune cineva să-i arăt pașii pe care niciodată nu mă voi strădui să-i învăț.. cel mai ușor prin ritmul acolo și urmăresc puțin la cei din față. DONE! Iar cel de-al doilea.. ei bine… știți deja că nu-mi plac manelele și nu am nimic în comun cu așa ceva, nu mi-au plăcut, nu-mi plac și nu-mi vor plăcea vreodată, dar ete că de data asta după multă muzică populară am dansat cu colegii pe… da, corect manele :))!Până acum criticam astfel de manifestări, în momentul de față mi se par distractive, amuzante și ce mai vreți voi.. că doar… la o petrecere important e să te simți bine și să dansezi.. nu să stai aiurea toată seara pe un scaun să mănânci și să bei tot ce  ți se pune în față.. că dacă e pe așa, se poate face asta și de acasă, din fața tv-ului, de la birou ori din fața PC-ului :). Țin să vă spun că cei ce au făcut ca în precedentele rânduri au fost destui :), dar mai mulți au fost cei care s-au distrat indiferent de genul muzical ce a fost, populară/manele/pop/disco.. bla bla 🙂

Acum, nu vă mai rețin și-am să vă las mai jos o melodie. Nu, nu,nu.. stați liniștiți nu e nici manea, nici populară… nu o să găsiți pe aici în vecii vecilor așa ceva ( iar cu asta chiar vorbesc serios), am să vă las o melodie tot despre petrecere, a celor de la Hollywood Undead, melodie ce sper să vă placă, iar de nu.. vă mai poftesc și altă dată 🙂

sursă youtube ( user Masterflick )

10 gânduri despre &8222;O noapte lungă… lungă!&8221;

  1. :)) Asta imi aminteste de un majorat la care am fost si eu acum cateva saptamani:)) De ce imi aminteste? Pentru ca a fost poate printre primele petreceri la care am dansat atat(nu stiu sa dansez:d) si am dansat si hore si sarbe :)) Si manele :)) pentru ca pe alea se danseaza cel mai usor…dai din maini si din picioare in toate directiile si se numeste dans :)) Si culmea tot pe la 4 si ceva s’a terminat :))

Spune-mi părerea ta!

