Life in pictures – De sezon

Nici nu mai știu de când nu am mai luat parte alături de ceilalți bloggeri în această minunată călătorie a fotografiilor ce te poartă prin ale lor capturi către atâtea colțuri diferite ale lumii. Aseară în schimb, am văzut că și organizatorul acestei călătorii virtuale, Costin Comba, a revenit cu forțe proaspete și m-am gândit că ar fi timpul să particip și eu ca un fidel călător ce eram odată în trenul lui 🙂

Pentru cei ce nu știu despre ce e vorba la ”Life in pictures”, vă voi spune în câteva cuvinte: e vorba de un tren, în care poate urca oricine, de oriunde, chiar și marțian fiind, important e să le împărtășească celorlalți în călătoria sa o fotografie ori o poezie sau poate o melodie și de ce nu chiar și mai multe, asta rămânând la latitudinea fiecăruia, ori de ce nu, chiar și toate la un loc. Important însă este faptul că trenul nu pleacă oricând, ci doar la 00:00 în fiecare sâmbătă spre duminică, rămânând totuși pentru întârziați până înainte de 00:00 luni spre marți :). Așa că toți aceia ce sunteți pasionați de fotografie, muzică sau poezie sunteți invitați să postați într-un articol pe blogul vostru în intervalul menționat puțin mai sus, una din cele 3 sau chiar pe toate îmbinate frumos între ele menționând că participați la Life in pictures și bine înțeles să vă înscrieți și link-ul la Costin, aici, asta ca să afle toți călătorii de gândurile voastre.

Acum, dacă tot v-am vorbit despre cele 3 categorii, eu am să vă propun delectării câte ceva din fiecare, precum cele de mai jos. Enjoy!

Pentru că am să plec într-o zi… o poezie :)!

 

Am să plec într-o zi,
 Într-un loc neștiut,
 Într-un munte secret,
 Undeva în trecut.
Am să plec în trecut,
 Am să plec într-o zi,
 Să ajung când te naști,
 Să te pot întâlni…
Am să plec într-o zi,
 Am bagajul întreg,
 Am cu mine ce simt,
 Ce iubesc și-nțeleg…

Adrian Păunescu – ”Am să plec într-o zi…”

Și pentru că mereu îmi va fi dor de el, oriunde m-aș duce… o poză :)!

 

DSCF4687

 

Iar acum, pentru că tot am/ai să plec/pleci într-o zi… o melodie :)!

 

sursă youtube (user Amira259 )

27 de gânduri despre &8222;Life in pictures – De sezon&8221;

Spune-mi părerea ta!

