Blog update

Bună dimineața :). Acesta cred și sper să fie un post scurt până la sfârșit. Unul informativ asupra ultimelor schimbări pe blog. Ieri, că tot n-am avut ce face după ce am pregătit episodul din ”Life in pictures” ce v-a fi publicat deseară, m-am apucat și-am făcut niște schimbări pe blog. Nu sunt cine știe ce, dar sunt.

Prima schimbare, am eliberat secțiunea din dreapta scoțând cele două elemente de blogroll. Nu, nu, nu stați liniștit n-am scos link-urile lor de pe blog, ci le-am adăugat pe toate frumos într-o nouă pagină ce poate fi accesată din ”meniul bară” de sub titlul blogului, pagină/buton/căsuță sau cum vreți voi să o numiți, ”Link exchange”.

A doua schimbare, nu mai este o înlocuire/mutare, ci este pur și simplu o adăugare a datelor personale de contact. Și nu, nu, nu, nu veți găsi acolo numărul meu de telefon, ori id-ul personal de mess, ori adresa paginii personale de facebook, unde mă scuzați că celor ce mă găsiți vă dau remove, dar nu mai prea țin mulți ”prieteni” pe acolo, că n-am la ce. Așa că, voi, la contact veți găsi adresa de mail făcută special pentru blog și pagina de facebook a blogului, unde pe lângă promovarea link-urilor fiecărei postări în parte, fie că e a mea (Pishky), fie că e a lui Spoil, veți găsi pe lângă acestea și câte o melodie postată pe zi, o fotografie, niște versuri sau orice altceva îmi mai trece mie prin cap într-un anumit moment al zilei ori al nopții. Această pagină o puteți găsi tot în  ”meniul bară” de sub titlul blogului sub numele de Contact”.

A treia schimbare, am modificat ordinea lor în ”meniul bară” și am scos de acolo ceea ce a fost odată ”Dreams and wishes” și ”Pagini românești”. Iar pentru că le-am șters, în amintirea lor nici măcar nu le voi mai ”linkui”. Sunt trecut, să rămână acolo. Acum, dacă nu știți care e ”meniul bară” de care vorbesc, deși mă îndoiesc, poftiți mai jos o poză.

Pishky

A patra schimbare, ei bine, asta e cam discriminatorie față de unii, dar na.. să știți că LENEA se face vinovată pentru următoarele, așa că eu NU am absolut NICI O VINĂ! Ok, deci.. am reintrat în pagina de ”Links exchange” și la a doua jumătate de link-uri, m-am jucat puțin pe acolo și am făcut-o să apară cu imagini. Așa că îmi cer scuze pentru prima jumătate ce apare doar text:) și așa o să și rămână din cauza lenii, că-i cam mult de muncă pentru fiecare în parte. Însă cei ce vor vrea de acum în colo să apară prin pagina aia, vor apărea într-una dintre jumătăți, depinde de starea mea de lene din momentul respectiv (voiam să zic că vor apărea cu imagini… dar m-am răzgândit între timp).

A cincea schimbare, am mai redus din bannerele din secțiunea dreaptă și cred că am să mai reduc 🙂

A șasea schimbare, o să fie pe viitor :)) și va consta în următoarele: pentru că a aterizat și Spoil pe aici, mi se pare normal și corect să apară și el în secțiunea actuală ”How am I?” ce se va transforma în ”How we are?”, să apară cu o descriere ala el, că dacă ar fi să i-o fac eu cred că nu l-ar mai citi nimeni :)). Glumesc, probabil vi s-ar părea, unora, că are un temperament și un caracter interesant și l-ați citi cu plăcere. Acum, sper să nu mă refuze și să spună ca de obicei înainte de orice ”NO!” și să pună mâna să-și scrie descrierea :)! Na vedeți din fraza anterioară reiese deja răutatea mea și faptul că poate nu aș reuși să-l pun într-o lumină tocmai bună, așa cum am fost pusă eu în descriere… deci, mai bine și-o face singur descrierea, nu?

Acum, se pare că nu am reușit nici de data aceasta să realizez un post scurt și nu înțeleg cum îi ies lui Spoil mereu scurte, chiar și atunci când nu vrea :)). Dar dacă tot v-am obosit cu atâtea cuvinte, poftiți o melodie să vă relaxeze 🙂

Have fun,

Pishky :)! 

sursă youtube ( user BonJoviVEVO )

 

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

4 gânduri despre &8222;Blog update&8221;

Spune-mi părerea ta!

