NU-uri !

Peste tot ne lovim de ”nu-uri”, fie atunci când cerem ceva, fie atunci când ni se cere ceva. De cele mai multe ori spunem ”nu” din instinct, îl spunem poate doar în gând, fiind urmat apoi de un ”da” verbal sau poate tot de un ”nu”. Dar, ce-i important e că prima dată îl luăm pe ”nu” în brațe. Nu mă credeți? Chiar acum vă gândiți la faptul că ”nu-i adevărat”. Vedeți, ați început cu ”nu”. Nici acum nu v-am convins? Ei bine, atunci gândiți-vă la toate acele dăți când vă întrebați ”oare ce ar fi fost dacă NU aș fi luat acea decizie?” și mii de astfel de întrebări ce ne sunt prezente în cap secundă de secundă. Și dacă tot nu mă credeți, înseamnă că ăsta e unul din acele momente când îl luați pe nu în brațe. Știu.. știu, v-am zăpăcit cu siguranță pe majoritatea ce ați ajuns deja până aici și vreți să apăsați pe X-ul ăla mare și roșu, ori poate de ce nu, vreți să citiți în continuare.

Eu spre exemplu, azi l-am luat pe ”nu” în brațe toată ziua și am început așa: nu vreau să mă trezesc, nu mai vreau pastile, nu mai vreau răceală, nu vreau să caut nici un cadou pentru nimeni, nu vreau să fac tema la chimie (pe care o am de vreo 5 săptămâni și era gigantică și trebuia să fie terminată pentru miercuri, care vine), nu vreau nici mâine la școală (parcă m-am obișnuit acasă), nu mai vreau iarnă (nici nu pot să cred că EU îmi doresc asta azi, dar când mă gândesc că mâine trebuie să ies din casă, dimineața, pe frigu ăla, 10 minute până la școală.. clar nu mai vreau iarnă!!!). Lista, dacă e să o continui cred că o pot continua până mâine și poate nici atunci n-aș termina.

images

 

Cei drept, am vrut să scriu postul acesta mai devreme, dar am oscilat între a-mi scrie tema la chimie și a nu-mi scrie tema la chimie. Bine înțeles că în prima parte a dimineții am ales varianta din urmă, însă după ce am tras câteva ore de mine am ales și varianta cea dintâi și uite-mă cu tema făcută ( yeeeey :D). Mi-a luat vreo 6 ore tema mea gigantică. Bine 6 ore cu tot cu pauze de: masă, laptop, trândăvit în pat, ronțăit dulciuri și căutat cadou. Dintre toate (luând în calcul și tema) cel mai mult am căutat un cadou pe net. Și-am căutat, și-am căutat, și-am căutat.. și nu, nu am găsit nimic :D. Cred că mai mult căutam așa aiurea, fără să mă uit măcar la ce găseam, doar ca să nu scriu. Plus că nici nu știam la ce să mă uit măcar. Eu nu căutam ceva anume, dar știam sigur că ceva tot caut. Mă întrebam ce și-o dori o fată. Și da, știu, deși sunt fată nu, nu știu ce cadou să îi fac uneia :D. Până la urmă, tot searchuind în lung și în lat pe goagăl am găsit un site cu bijuterii. Adică, e fată… scapi ieftin cu o bijuterie, zic. Bine, ieftin nu la bani ( sau poate și acolo), ieftin așa.. că scapi de căutat :). M-am uitat prin catalog, le-am văzut pe toate și n-am văzut nimic, așa că m-am mai uitat încă o dată… și încă o dată… și iar.. și iar… hmmm într-un final am răsfoit de vreo 12 ori catalogul cu bijuterii cristian lay… și nu, n-am ochit nimic 😀 :). Mă gândesc totuși să ochesc o pereche de cercei, sau poate un colier? Ori un inel?… hm… știu… o să fie un set. Adică dacă nu te poți hotărî la ceva, ia-le pe toate nu? 😀

Revenind la nu-uri, ca tot v-am stresat cu ele, poftiți o melodie :).

Have fun,

Pishky :)!

sursă youtube ( user Bruno Mars )

2 gânduri despre &8222;NU-uri !&8221;

Spune-mi părerea ta!

