Există 3 tipuri de pești prinși de pescari, cel mic, cel mare și cel ce a scăpat!

Neața lume. Am o întrebare, ați avut vreodată prieteni care sunt mereu de încredere, care nu se laudă și nu se încred la cea mai mică oportunitate. Ce coincidența…nici eu. Mă rog să revin la subiect, am și eu câteva persoane cunoscute care au aceleași simptome. Acum nu pot să neg că nici eu nu m-aș fi lăudat la viața mea, nu pot să mă proclam cel mai pur dintre toți. Dar să zicem că am cunoștințe care întrec limitele absurdului, adică na, hai te lauzi și tu că doar sunt fete prin preajmă, doar nu vrei să le lași să afle câte ceva despre tine dacă nu înfrumusețezi puțin povestea. Unele persoane, pot să spun că exagerează, și nu genu ală de exagerare că s-au găsit eu știu câte mii de oameni peste noapte intr-un județ, gen eu „am fost” (scuzați cenzura am fost obligat, înțelegeți ideea)  cu einșpe mii de fete, și știe cum să le cucerească și ne explică ce trebuie să facem și toate cele. Și stau și ma uit, și ascult la „nu știu ce spunea, probabil poveștile fraților Grimm” ce naiba spunea/au bufnindu-mă râsul , dar bufnit de acela grav care te face să te, tăvălești pe jos mai rău ca elevul în stare de corigența la profesor. Stau și ma gândesc cum se pot simții oamenii care exagerează și se laudă cu atâtea chestii, mă rog asta e, te lauzi, te faci de cacao cu ciocolata și mergi mai departe cu pieptu în față că ești cel  mai Jmen dintre Jmeni. ( în caz că nu vă place stilul în care abordez subiectele aștept corectări)

In the end o melodie. Iar pentru cei care citesc și au prieteni cu trăsăturile de mai sus vă rog spuneți-le că nu o să se trezească mai interesanți ziua următoare. ENJOY!

sursa youtube(user emimusic)

4 gânduri despre &8222;Există 3 tipuri de pești prinși de pescari, cel mic, cel mare și cel ce a scăpat!&8221;

Spune-mi părerea ta!

