Simplu … o provocare!

Ieri, se pare că am primit pe pagina de facebook a blogului o provocare. Curioasă din fire, ca de obicei… și nerăbdătoare în a afla despre ce este vorba dincolo de acel link însoțit de cuvântul ”provocare”, am dat click și prin click m-am procopsit cu o leapșă de la ”Kind of blue...”. Cândva îmi plăceau lepșele și le preluam cu plăcere. De ceva timp am renunțat la ele din motive necunoscute mie, pur și simplu am încetat să le mai preiau. Deși, dacă stau bine să mă gândesc, un principal motiv a fost faptul că nu-mi plac regulile. Nu-mi place să le respect. Nu-mi place să fac ceva impus. Nu-mi place să urmăresc alți pași, în afară de ai mei. Nu-mi place să fac ceva ce nu simt eu că trebuie să fac. Bine, lepșele nu au cine știe ce reguli, doar să răspunzi la niște întrebări, iar apoi să le dai mai departe. No, asta nu-mi place, să dau lepșele mai departe, așa că îmi pare rău dar nu o voi transmite la nimeni, ci oricine va vrea o va putea prelua de aici. Pentru cele din urmă, se face vinovat Călin… de la el am învățat că nu-i tocmai frumos și drept să ”obligi” pe cineva să facă ceva, dacă persoana respectivă nu și-a dorit asta înainte.

Acum, dacă vă întrebați de ce am preluat leapșa… vă voi răspunde: Nu am preluat-o pentru că m-a nominalizat, ci pentru că i-am citit întrebările și m-au pus puțin pe gânduri, în special a 7-a. Iar dacă mi-au plăcut, era musai să o preiau, dar, după cum deja v-am spus, NU o să o dau mai departe… fără supărare, dragă BLUE.

bulb3

Să înceapă ”răspunzeala” întrebărilor:

1. Cine ești și ce dorești?

Eu, sunt Pishky, bloggeriță, liceană, schioare. Numele meu real, din buletin îi Daniela-Adriana, dar mi se spune Dănuța, Dana, Dani, Diana, Adi, Adița, a mică, micuțo, mâțo. Ce-mi doresc? Nu știu. N-am un punct în fața ochilor spre care să mă îndrept, așa că deocamdată nu-mi doresc ceva anume. Mă îndrept spre ceva necunoscut, aiurea, în ceață. Poate pe viitor se vor concretiza și dorințele mele.

2. Trei lucruri specifice ție.

Meh… m-ai încuiat…. lucruri specifice mie, adică ce-mi place să fac? Meh.. îmi place să mănânc dulciuri, foarte multe dulciuri. Îmi place să schiez. Îmi place să enervez lumea din jurul meu.

3. De ce zâmbești în general?

Zâmbesc pentru că POT! Dar, în general zâmbesc să-i enervez pe alții. Am observat multe persoane care nu suportă să mă vadă pe mine zâmbind, așa că, dacă tot îmi place să enervez lumea, ZÂMBESC FRATE, că-i GRATIS, încă :D!

4. Ce e blogul tău de fapt?

Păi, după cum îi spune chiar numele de blog, e un blog. Blog, e o prescurtare de la ”weblog” referindu-se la un jurnal online. Este un loc, un site, unde te poți exprima liber, poți contribui cu idei, poți împărtășii experiențe cu ceilalți, poți învăța de la ceilalți și îi poți de asemenea învăța ceva. Și cred că nu doar blogul meu, ci ale tuturor îndeplinesc funcțiile de bază de mai sus. Acum că subiectele sunt diversificate și tematicile la fel, este partea a doua.

5. România, sau un alt loc sub soare?

Îmi place țara mea. E frumoasă și în ea am crescut. În copilărie mi-a oferit fericire… doar că odată ce-am pășit și eu în adolescență, multe crengi de sub picioarele mele s-au tăiat și-am picat de undeva de foarte de sus, într-un hău imens în dulcea Românie. Așa că da, aleg un alt loc sub soare, departe, foarte departe de ea. De ce? Nu-mi poate oferii ceea ce eu vreau :).

6. Ce-ai schimba la lume?

Hmm, nu știu dacă aș schimba totul sau nimic. Orice aș schimba la ea, imperfectă fiind, tot ar greși. Și uite așa greșind, schimbată fiind, poate ar ajunge mai rău decât e deja.

7. Ce e moartea?

Întrebarea asta, m-a fascinat. E întrebarea ce mi-o pun zi de zi în minte, de ani buni de zile și încă nu mi-am găsit un răspuns mulțumitor mie. Dar, cred, că este o altă stare, la fel cum este și viața. O stare ce uneori îmi doresc să o întâlnesc  măcar pentru o clipă să-mi satisfac dorința de a o cunoaște, iar alteori o vreau atât de departe de mine, încât niciodată să nu ne încrucișăm una în fața celeilalte, căile. Dar nu, nu cred că e acea chestie hidoasă, neagră și înaltă cu o coasă pe umăr. Nu cred asta, datorită faptului că mulți oameni mor zâmbind, deci nu se sperie la trecere dintr-o stare în cealaltă.

8. Cel mai tare lucru pe care l-ai face fără să stai pe gânduri?

No, cel mai tare lucru care mi s-a părut la un moment dat, a fost să sar la trambulină pe schiuri. L-am făcut fără să stau pe gânduri, mi s-a distras atenția și poc m-am pricopsit cu un picior în ghips. Acum, nu știu care ar fi cel mai tare lucru pe care l-aș face fără să stau pe gânduri, pentru că nu-mi doresc nimic special.

9. Cum e reflexia ta în oglindă?

E la fel ca mine, ciudată.

10. Doar un lucru să mai spui!

Ok, dacă asta ți-e ție dorința, poftim: ”UN LUCRU!”.

Acum, pentru că nu dau leapșa mai departe și pentru că mă aflu pe blogul meu și pentru că totul aici decurge după bunul meu plac și moft, vă trântesc mai jos o melodie. Bine, acu care vreți preluați leapșa!

Have fun,

Pishky :)!

sursă youtube ( user QuileteWolfChick )

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

4 gânduri despre &8222;Simplu … o provocare!&8221;

Spune-mi părerea ta!

