Life in pictures – Paris… douce Paris

Am ajuns la cele de mai jos, cu greu. Cu greu am răzbit printre miile de momente plăcute din acea vreme, dar tot cu greu am ajuns și la ele. Aproape că nu-mi mai aminteam de ele, de anumite persoane, de anumite locuri. Și probabil, nici nu mi-as fi amintit dacă nu aș fi dat peste o poezie a lui Goga, numită ”Paris”.  Am citit-o și-am pătruns în interiorul ei dar și al lui, al orașului și-al tuturor acelor clipe petrecute ziua și noaptea pe străzile-i întortocheate. Ah… ce amintiri… și ce plăcute sunt :). Parcă acum aș alerga către primul autocar să mai plec o dată, într-un circuit al Europei, frumoasa Europă. Dar, cum nu ne putem aglomera aici și nu putem trece prin toate orașele vizitate de mine într-o singură seară, astă-noapte vom poposi la Tour Eiffel, în Paris 🙂

Pentru început, poftiți poezia 🙂

Parisu-și urlă vasta nehodină
Și fără somn se zbate vinovatul...
E noapte-n jur, de-a lungul și de-a latul,
De vin, de glume și de-amoruri plină.
Durerile și-au amuțit oftatul,
Mor visurile sugrumate-n tină,
Scăldat în râs, în aur și-n lumină,
Pe uliți trece hohotind păcatul...
Drumeț, străin din țări îndepărtate,
Eu mă strecor prin putreda cetate,
Când după nori mijește aurora...
Prin boltituri de arouri triumfale,
Văd turnurile vechei catedrale,
Ca două brațe blestemând Gomora...
 

Octavian Goga – Paris

Iar acum, să poposim, după cum am zis, la baza turnului Eiffel 🙂

Eiffel-Paris-Dana2

Și ca să meargă mai bine cele două de mai sus, na poftiți și la o melodie, franțuzească, că nu se prea poate altfel 🙂

sursă youtube ( user Claudia Suteu )

Acu, m-am gândit și răzgândit asupra unui colaj de filmulețe cu locurile prin care chiar eu am pășit, dacă să vi-l împărtășesc ori nu și vouă. Dar pentru că azi nu sunt egoistă, vi-l las și pe acela aici și sper să nu vă plictisească :).

sursă youtube ( user GlobeTrotterAlpha )

Vă anunț, de asemenea, că acesta este doar un vagon din trenul lui Costin. Pe toate, înșirate le puteți găsi în secțiunea Life in pictures.

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Have fun,

Pishky :)!

41 de gânduri despre &8222;Life in pictures – Paris… douce Paris&8221;

Spune-mi părerea ta!

