PR update :)

OK, deci poate că trebuia să anunț ieri, dar totuși n-am făcut-o, așa că vă anunț azi. Nu știu câți știți, dar ieri a avut loc un update al page rank-ului. Și eu am aflat întâmplător, așa că imediat am intrat pe site aici și mi-am verificat PR-ul blogului. Așa că acum vă anunț cu plăcere că blogulețul ăsta a crescut de la 2 la 3, iar acum sper să ne îndreptăm spre 4.

Untitled

 

Imaginea de mai sus m-a făcut să urlu în toată casa, de fericire, încât m-am trezit cu ai mei că au intrat în cameră să mă întrebe ”Ai pățit ceva ?? Ești bine?”. Da, eram mai mult decât bine și prin această postare vreau să le mulțumesc celor ce: au lăsat comentarii, au dat like paginii de facebook, mi-au promovat anumite articole, mi-au pus link pe site-ul lor către acest blog, m-au sprijinit și au fost alături de mine încă de la început, m-au învățat cu ce se mănâncă blogging-ul, m-au sfătuit de bine când am călcat strâmb că de am mai făcut și asta.. dar na acum din greșeli mai învață omul, celor ce mi-au trimis cadouri, etc, etc, etc 😀

Pentru toți cei nominalizați mai sus indirect am un cocteil, fără alcool, dar nu dați cu parul că unii sunt bolnavi și n-au voie. Îi în straturi ( iii ce fain a ieșit) și-i din fructe, foarte multe fructe. Rețeta nu vi-o dau, dar vă ispitesc (pe cine reușesc) cu el mai jos :).

DSCF4923m

Și acum, că parcă nu se poate altfel vă propun și-o melodie. ( mulțumiri pentru melodie enciclopediei muzicale cu numele de Călin)

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Have fun,

Pishky :) !

sursă youtube ( user SineadOConnorVEVO )

6 gânduri despre &8222;PR update :)&8221;

Spune-mi părerea ta!

