Test – What’s your problem?

Duminică, plictisită fiind de chimie și de toate problemele ei, am dat la o parte hârtiile, caietele și pixurile, m-a pus în fața laptopului și am început să citesc bloguri. Uite așa am dat peste un tip cu ochi albaștri ce se declară a fi un ~ Visător cu plumb în ochi ~ și tare mi-a plăcut cum abordează subiectele și modalitatea prin care reușește el să ne captiveze cu ajutorul cuvintelor alese. Tot citind eu acolo la el pe blog, blog pe care apropo îl puteți găsi fix aici, am dat peste un test interesant. Bine, trebuie să recunosc că din prima m-au captivat cuvintele, dar când am ajuns la partea ” vreau să iei în mână o coală de hârtie și un pix și ia-le acum că dacă-l vei lăsa pe mâine nu-l vei mai face niciodată”… pff…îmi venea să apăs pe X-ul ăla mare și roșu, că eu tocmai le aruncasem departe de mine… să nu mai văd nici o hârtie și nici un pix :)). N-am făcut asta, am ignorat ce zicea acolo și-am citit mai departe.. doar că, cum se face cum nu se face m-am trezit urmărindu-i pașii cu pixul și hârtia în mână… da.. de multe ori mă trezesc că fac ceea ce nu vreau :D. Trecând peste cum am ajuns să fac eu testul am să vă spun acum regulile simple și foarte puține ale acestuia. În primul rând trebuie să știți că testul vă dezvăluie (dacă nu o știați deja) problema voastră interioară. Dacă vă ajută cu ceva, la mine chiar a mers, deși nu i-am dat prea multe credite în timp ce i-am citit regulile și-am urmărit într-o fotografie cum l-a făcut respectivul. Reguli:

1. Fii SINCER – adică scrie ceea ce gândești cu adevărat!

2. Scrie în coloană 16 cuvinte ce-ți vin pur și simplu în minte.

3. Cuvintele ce le-ai scris unește-le 2 câte două cu câte o acoladă și în dreptul acoladei scrie un alt cuvânt. (ex: 1 cu 2; 3 cu 4.. etc).

4. Apoi continuă procedura până ajungi la un singur cuvânt rezultat.

4 reguli SIMPLE, nu? Acum la treabă și voi :). Pentru că eu am făcut testul și a trebuie să scriu un articol cu ce mi-a ieșit mie, poftiți o poză mai  jos :).

DSCF4915

No, rezultatul îi bun la mine… Întrebările chiar sunt o problemă interioară și existențială. Mereu îmi pun întrebări: asupra oamenilor ce-i cunosc, asupra a ceea ce urmează să fac ori asupra a ceea ce am făcut. Sunt curioasă vouă ce vă iese? Așa că ăștia ce aveți bloguri vă provoc să faceți testul 🙂

Iar acum, într-un final vă voi bate la cap și cu o melodie 🙂

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Have fun,

Pishky :)!

sursă youtube ( user systemofadownVEVO )

20 de gânduri despre &8222;Test – What’s your problem?&8221;

    • Interpretare profundă zici… pfff… ok.. să vedem ce iese 🙂
      Hmm.. m-am gândit destul ce ar putea să însemne ibric.. și trebuie să recunosc că prima dată am râs :D… adică un ibric să-ți fie problema interioară?
      Apoi după cum am mai spus, m-am gândit la ce face ibricul. În ibric fierbi ceva, adică rezultă că pe tine te fierbe ceva, te frământă ceva 🙂
      Știu… n-a fost profund.. dar ce să și faci? :))

  1. buna.nou pe aici.scuze ca ma bag in seama cu japca dar mi-a placut topicu si am facut testul.aberant la inceput ,dar dupa ce le unesti cate doua e curios ca incepe sa se clarifice.rezultatul nu prea stiu ce e dar cred ca e o dorinta ascunsa…n-am nimic de facut poza asa ca iti scriu.

    carte
    fotoliu
    papuci
    vanzare
    cuvinte
    prezentare
    imagini
    job
    stilou
    muza
    iubita
    soarta
    poezie
    viitor
    scris
    vindecator
    teama
    psihoza
    manie
    agitatie
    vorbe
    gandire
    creier
    linistire
    coperta
    rugaciune
    meditatie
    nirvana
    aur
    intelepciune
    cheie

Spune-mi părerea ta!

