TBC sau nu!? Asta-i întrebarea :)

”Sănătatea nu e totul, dar fără sănătate totul e nimic” – nu știu cine a zis-o și nici nu mă interesează, eu am găsit-o pe un perete 🙂

N-am mai postat de o zi și mi se pare o eternitate. Însă, ca de fiecare dată, am motive bine întemeiate pentru a-mi justifica lipsa sau orice altceva fac. Spre exemplu, ieri, m-am trezit de dimineață, de fapt, ca să fiu sinceră, n-am dormit deloc :)… răceala bat-o vina… și-am plecat spre un spital occidental. Nu, n-am plecat în occident, încă sunt aici, la ”cuca măcăi”. Și totuși m-am îndreptat spre unul occidental. Și da, este occidental dintr-un anumit punct de vedere: are aparatură cum vezi prin filme :D, însă atât pe exterior cât și pe interior e departe de a fi un spital occidental, limitându-se la pereții plini de jos până sus cu faianță și holurile cu marmură…. fondurile astea bată-le vina!

Da, am fost la un spital și nu, n-am fost să vizitez pe cineva ci să-mi fac un film. Nu, nu filmul la care vă gândiți cu toții :)). NU! O radiografie mai pe înțelesul tuturor. No, de ce a trebuit să merg până acolo, nu foarte departe de orașul meu ci la vreo 40 de km, într-un alt oraș mai mic, ei bine pentru că deja știți părerea mea despre doctorii de pe aici și adevăru-i că prin Târgu-Jiu, toate aparatele sunt stricate, mai puțin cele din cabinetele private :D. Așa că ”mi-am luat lumea-n cap” și-am plecat într-un loc unde speram să scap de toate suspiciunile cardiologului și ale celorlalți cum că aș avea TBC :-?, doar că speranțele mi-au fost în van. Mi s-a pus un diagnostic, care sincer nu-l prea înțeleg și nu știu ce înseamnă, dar el sună cam așa: ” hmmm ăăăă îîîhhhââm… ăăăă ââââ… hm hm hm… ââââh…aaaa”. Așadar, ca de obicei, atât eu cât și plămânii mei, rămânem o enigmă ce nu poate fi descifrată. iar dacă doctorii dau, ca de obicei, din colț în colț, iar eu nu sunt încă studentă la medicina, am căutat pe google și-am găsit că sufăr de ceva foarte rar, adică n-am mai auzit pe nimeni să sufere de ”poezie, proză, biografie și comentarii”. Clar, creierul și plămânii mei au luat-o razna de tot, iar google la fel. Și ca să nu credeți că vă mint, poftiți o poză mai jos.

Untitled

Deci, acum aveți dovada, că nu vă mint. Google o face. Dar nu, Google e atotștiutor, deci IEEEEEEI, Google spune că nu am TBC! URAAA :). Cert e că eu încă sunt închisă între patru pereți, cu dragul meu laptop ce-mi ține de urât și simt că într-un fel mi-am pierdut parcă libertatea, simțindu-mă ca  pasărea cerului în captivitate. Meh… hai să vă las o melodie și cam atât, conform stării mele de ”captivă în propria cameră” 🙂

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Have fun,

Pishky :)!

sursă youtube ( user Yuval Levy )

Spune-mi părerea ta!

