When I’m sad

When-Im-Sad-I-Stop-Being-Sad

Ieri, bântuiam ca de obicei pe internet, pe youtube, căutând o melodie și-am găsit chestia de mai jos. Am ascultat-o, urmărit-o și pe mine una, m-a înveselit… deși multe sunt adevărate chiar și pentru mine.

Fără prea multe cuvinte, vă invit și pe voi să urmăriți animația de mai jos 🙂

Acum, întrebarea mea pentru voi: Ce faceți când sunteți triști? 😀

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Have fun,

Pishky :)!

sursă youtube (user Aglaia Mortcheva )

8 gânduri despre &8222;When I’m sad&8221;

  1. simpatic filmuletul :)..happiness is just a state of mind you know..chiar ieri am fost la un seminar pe tema asta, daca vrei poti sa iti recomand anthony robbins si alti mari oratori care au multe materiale pe tema asta 🙂
    here:

    enjoy 🙂

Spune-mi părerea ta!

