Off… l-am rănit și eu, săracul!

Aseară, ca de obicei, aprobam niște comentarii, aici, pe blog și-am intrat să le șterg pe cele de la spam, care apropo mă enervează la culme. Rareori citesc porcăriile fără logică pe care unii le transmit prin prisma lui spam comment și nu numai, dar de data aceasta ceva m-a făcut să-mi abat privirea plictisită peste cuvinte și am dat de un comentariu BETON. M-a făcut să râd până la lacrimi (scuzați cacofonia). Mi-a înseninat seara. Și totuși m-a făcut să-mi pară rău și să-mi fie tare milă de disperatul ce e în stare să lase asemenea spam commenturi. Cred că este bietul de el inundat de frustrări, singurătate și multă prostie, cel face un complet retardat.. sau poate e o ea:D. Și dacă e o ea, părerea nu mi se schimbă :D.

Poftiți 🙂

Untitled

Dacă vreți să citiți cu ochii voștri comentariul dați click pe imagine, dacă nu (că văd că nu se prea vede) vă zic eu, apăsând pe taste cât pot de dramatic 😦 ”Când te-am cunoscut aveam inima ruptă în bucăți! Și ți-am pus-o în brațe, ți-am zis ~repar-o dacă poți!~ Tu ai pus capul într-o parte și m-ai privit de departe Făcându-mă să-nțeleg că-n viață mai tot se poate!”.

El a spus toate cele de mai sus, iar eu nici nu m-am sinchisit să-i răspund și-am mai și râs… Adică după că l-a rănit aia dinainte și acum bietul de el își punea toate speranțele în mine, l-am rănit și eu :(. Da, se adeverește, chiar am o inimă de piatră!!! NUUUUUUUUUU, nu voiam să fie adevărat, nu voiam să… să se dovedească faptul că am o inimă de piatră:(. Offf, măi băiete/fată, cu acest spam comment mi-ai distrus ”fericirea vieții”, mi-ai distrus toate iluziile asupra faptului că voi putea da și eu cândva mai mult de 2 bani pe ceva. Gata. Gata cu dramaticul că și așa nu mă prinde decât pentru a fi ironică.

Nu înțeleg cum și de ce ai trimite astfel de spam-uri fără sens la anumite postări. Și măcar, dacă le trimiți, scrie frate corect din punct de vedere ortografic… nu mânca puncte și virgule și bla bla bla.

Ok, ok… nu am chiar o inimă de piatră, doar iubesc atâtea chestii ce mă înconjoară… da, da.. și persoane. Probabil, dacă ar fi venit din partea unei persoane reale (adică nu ar fi fost spam comment), ”inima mea de piatră” s-ar fi înmuiat cât de cât în urma suferinței băiatului, ori speranței lui… Acum că mă gândesc mai în profunzime, parcă un sentiment de tristețe îmi pătrunde prin crăpăturile ”inimii mele de piatră”…. NEAH… glumesc 😀

Până acum 5 minute, voiam să vă întreb dacă aveți idee cum să opresc spam comenturile să mai intre chiar și în folder-ul lor. Acum însă mi se par amuzante… plus că mai am unul drăguț de tot, lung și dramatic. Îl am acolo de ceva zile și tot mă chinui să mă opresc din râs când îl văd și să scriu ceva aici despre el. Până atunci, sper să scriu și postul meu cu ”Oameni” că tot îl amân de sâmbătă.

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Have fun,

Pishky :) !

sursă youtube ( user SmaukstPaukstBlet )

16 gânduri despre &8222;Off… l-am rănit și eu, săracul!&8221;

  1. Of, of, cum ai putut face asa ceva? 🙂 Mesajul asta e chiar simpatic.
    Si eu primesc o multime de mesaje de tip spam, multe insa vin in engleza, deja ma dispera nu stiu cum sa le mai sterg. Am noroc cu sistemul de Disqus implementat la comentarii, nu apar pe blog. Sunt asa de enervate!

  2. dacă nu a scris aşa: „Ejti frumoasă ca o stele , tu mi-ai rupt inima’n doi … toate inimile mele bate pentru u si noi … „, atunci pot să înţeleg că i-ai şters comentariul.
    şi ce legătură are piracetam-ul cu ce scrii tu pe blog??? poate ăl de a trimis mesajul a suferit involuţie intelectuală şi tulburări de comportament, că prospectul zice că foloseşte la aşa ceva 🙂

  3. Buna, din cate stiam sunt anumite Pluginuri pentru wordpress care filtreaza in mod automat mesajele spam de cele ‘curate’ sa zic asa. Cat despre ortografie, nu prea ai ce sa le ceri pentru ca este sunt facute in graba ! hehe…ca o parere personala referitor la blogul pe care-l detii vreau sa te felicit, imi plac articolele tale si modul de gandire a lor. O sa revin zilniic in limita posibilitatilor pentru a-mi delecta ochii cu noutati 🙂 Succes in continuare! P.S si eu te-am adaugat la mine la blogroll, sper sa ne citim reciproc de cate ori avem timp 😀

Spune-mi părerea ta!

