Obiceiuri

Mai știți că v-am vorbit de un băiat cu ochi albaștri de la care am și preluat testu ăsta? Ei bine, am aflat că are și un nume, Iura. Revenind la ceea ce am să vă spun… citeam ieri, cred, la el pe blog despre 10 obiceiuri. Obiceiuri ce și eu mi le propun, dar rămân la faza de propunere de cele mai multe ori. Însă dacă tot le-am văzut la el pe blog, m-am gândit să mi le adaptez, deși nu vă recomand să faceți și voi la fel :).

Să vedem ce-a ieșit:

to-do-list

1. Trezitul de dimineață: No.. Iura zice că ar fi bine dacă ne-am trezi pe la 5-6, ca până plecăm unde avem treabă să mai facem ceva lucruri ce nu am avea timp de-a lungul zilei. Bun, corect. Eu una, mereu mă trezesc la 5, ba uneori chiar și la 4, problema de abia acuma vine… deși ma trezesc la 4-5, mă uit urât la ceas și apoi îmi bag capu în pernă, trag plapuma peste mine și somn dulce și frumos până pe la 8 fără 10, deși programul meu începe la 8 și 15. Deci cu primul punct, v-am lămurit cât de bine stau, nu? 😀

2. Planificarea: Da, da, da… pe asta chiar o fac în fiecare secundă din viața mea. Spre exemplu îmi propun ca o oră să stau efectiv în pat și să mă odihnesc… iar eu mă trezesc după o oră în fața televizorului că tocmai am vizionat un film.. hmmm.. ce s-a întâmplat? Sau… îmi propun să mă ridic de pe scaun, să las orice și să mă duc la masă.. doar că mă trezesc mâncând dulciuri.. iar lista credeți-mă POATE CONTINUA! Și aici v-am lămurit, nu?

3. Mai multă apă: Cică, în medie se bea 2L de apă pe zi… că așa e bine și bla bla bla, toată lumea știe asta. Pe vară ajunsesem să beau chiar și 2,5L de apă zilnic… pentru că m-am speriat de-o chestie și aveam nevoie să mă hidratez cu apă.. astfel că mă rugam la propriu să mai beau un pahar… și încă unu…Acum… iar m-am lăsat de apă și o beau când îmi aduc aminte… adică…rar :).

4. Mai puține rețele sociale: Hai că atunci când am ajuns la punctul ăsta, deja mi-am pus mâinile în cap și mi-am zis.. clar am eșuat :)… iar până la 10 mai sunt încă 6. Dacă sunt sau nu adepta rețelelor de socializare… nu știu. Însă sunt de părere că oamenii ar trebui să socializeze mult mai mult față în față și să aibă diferite activități în aer liber, nu virtual.

5. Înconjoară-te de oameni de calitate: Toți vrem asta, dar nu toți reușim.. plus că la fiecare pas dăm de câte un fraier/nărod/idiot sau cum vreți voi să-i zicem. Oameni de calitate nu prea mai sunt și asta doar pentru că în fiecare din noi cred că a început să prindă rădăcini ura, invidia, răutatea și mai știu eu ce alte drăcovenii.

6.  Punctul 6, nu-i la Iura, o sărit peste și abia acum îmi dau seama.. așa că NEXT!

7. Fă sport!!: Daaaaa!!!! AICI stau BINEEEE! Merg în fiecare zi mai bine de 2 km pe jos plus că mie îmi place tare să mă plimb pe propriile-mi picioare pe oriunde. Practic ciclismul, nu de performanță, doar așa de relaxare. Practic sporturi de iarnă, toată iarna… iarăși nu de performanță. Îmi place alpinismul și de câte ori am ocazia îl practic și pe ăsta. Am practicat chiar și karate (sau cum obișnuiește unchimiu să zică: ”Iar te cari, fată?” sau ”ce karate? e CARĂ-TE!”… meh.. până a văzut că totuși știu câte ceva :D). Deci.. destule sporturi nu? Hai că aici chiar STAU BINE!

8. Scapă de inutilități: Da.. da.. mereu arunc lucruri ce nu-mi mai folosesc… Mereu… Și tot mereu cumpăr altele :D.

9. Lucrează la un singur proiect: Și asta fac. Mă apuc de câte ceva și inconștient sfârșesc cu încă 3 pe cap. Dar, de cele mai multe ori reușesc să duc un singur lucru la bun sfârșit fără să mă mai apuc și de altceva.

10. Odihnește-te din plin: Hmm… vara eu mă odihnesc mai mult decât ”din plin”.. ajung și la 24 de ore de somn.. după ce stau câteva zile trează :). Îmi amintesc că cel mai mult am dormit vreo 2 zile și ceva, după ce m-am întors dintr-o excursie prin Europa, excursie în care n-am prea dormit. Dar, acum, fiind serioasă și luând cu adevărat în serios acest lucru, e bine pentru organism să dormim între 8-10 ore pe noapte, deși citeam într-un articol că ar trebui să dormim până în momentul când ne trezim prima dată (exemplu: te culci pe la 23 și te trezești pe la 4… înseamnă că organismul tău și-a încărcat bateriile cu energia necesară, iar culcatul la loc mai mult îi face rău, obosindu-l :).. cât e de adevărat, nu știu. Însă eu de multe ori m-am culcat pe la 3 noapte și m-am trezit la 7, iar ziua am fost mult mai puțin obosită decât în zilele în care mă culcam la loc după ce mă trezeam).

No, asta a fost… dacă v-am fost utilă, mă bucur, deși, eu sper ca aceste greșeli ale mele enumerate mai sus să vă învețe ceva.. adică ce și cum să nu faceți… iar ce îi de bine să aplicați și voi :).. că doar vouă vă e bine :).

Acum, vă las în compania unei melodii, că prea pare-se că v-am plictisit cu atâtea cuvinte.

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Have fun,

Pishky :) !

sursă youtube (user OneRepublicVEVO )

6 gânduri despre &8222;Obiceiuri&8221;

Spune-mi părerea ta!

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s