Joi.14.Februarie.Valentines Day!

Da! Oficial e trecut de 00:00, e joi, e 14 februarie și e Valentines Day.. iar dacă peste tot se vorbește despre asta.. eu de ce să nu o fac? Adică eu de ce să nu enervez lumea cu acest subiect, dacă alții o fac? Da, corect.. n-am nici un motiv să nu o fac.. doar că fiți fericiți că de la mine veți primi ceva mai ciudat :D.

images (2)

Pentru mulți e doar joi, 14 februarie și atât, pentru alții e ziua de 24 de ore în care vaaaaaaaaaaaaaaaaiiii îi poți spune ”Te iubesc!”, ca și când în orice altă zi nu i-ai putea spune, ori nu i-ai putea face acolo un cadou simbolic. Facepalm. Iar pentru comercianți e una dintre cele mai importante zile ale anului, pentru că pot să fraierească tooooți FRAIERII!!! Da. Azi e ziua aia în care se înghesuie ca vacile/oile/boii să cumpere tot felul de mărunțișuri la supra-preț că de, e o zi măreață cum nu se mai găsește o alta în tot Universul. Azi e ziua aia specială în care majoritatea sunt în extaz pentru că ”vaaai ce dulce e, mi-a spus te iubesc.. ododododo”. Bitch please. Facepalm again. Cu ce măsa diferă un ”Te iubesc” de Valentines față de unul de 1 aprilie? Dacă e sincer, cu nimic… dacă nu, da, corect, ambele sunt spuse la vrăjeală. So.. where is the difference? RIGHT, NOWHERE!!!! Tot azi, e ziua aia în care ea se întreabă ”Vaaaai, oare o să primesc trandafiri roșii? Sau poate albi? Oare o să îmi ia niște bijuterii amărâte acolo?”, iar el se întreabă ”Frate…mi-o lua iphone-ul ăla negru pe care îl tot aduc în discuții și-i tot spun că taaaare mult mi-ar plăcea să-l primesc cadou 😕 ?” (da, da, da, Iphone… că by the way, unii chiar își doresc să primească asta de Valentines.. doar că eu zic că mai bine să-și pună ei pofta undeva într-un cui suuuus, sus de tot!). Azi, e ziua aia plină de inimioare mari, mari, foarte mari dar și de multe lacrimi din partea ălora ce se despart doar ca să nu dea un cadou sau mai știu eu ce alte frustrări mai au :)! Și da, e adevărat… eu personal cunosc destui care s-au despărțit doar ca să nu dea cadou :)…. ahahahahaha mi se pare taaare interesant și amuzant 😀 ( yeaah.. i-m mean AGAIN!). Azi e ziua aia în care majoritatea se iubesc între ei doar de dragul zilei de azi și nimic mai mult, azi e ziua în care se spun cele mai mari minciuni, sau cel puțin una din zilele în care se spun cele mai mari minciuni. Și da, vorbesc de MAJORITATE, pentru că MAJORITATEA, dragilor, NU reprezintă TOTALUL! Există, într-adevăr, oameni sinceri ce-și împărtășesc sentimentele în această zi și nu numai, doar că pentru ei, ziua de azi, e pur și simplu o zi în plus în care pot să fie fericiți.. iar aceștia chiar merită felicitați.

Eu, după cum bine v-ați prins deja, nu cred în ziua de azi. Eu cred în toate zilele în care poți să fii fericit alături de celălalt. Nu o zi îți face ție întreaga fericire, ci este pur și simplu o zi în plus adunată la fericire, cu fericire. Bleah.. ce-am zis nici eu nu știu, dar credeți-mă pe cuvânt că AȘA E! Însă eu sunt doar un specimen ciudat, cu tot felul de concepții și de păreri, asta însemnând că dacă aia de mai sus îmi e părerea, nu-i obligatoriu să fie și a altora, așa că am pentru voi un cadou puțintel mai jos.

Îmi pare rău că n-am avut, timp să vă pregătesc cadoul acum, în sezon de iarnă, cu aer și aspect de februarie, dar vă asigur eu că în afară de pomii desfrunziți nu-i mare diferență între cum arată vara (că de atunci e) și cum arată iarna. E la fel de frumoasă în fiecare secundă, indiferent de anotimp sau de starea vremii.

DSCF3626

Iar acum, ca să nu ziceți că sunt o insensibilă și bla, bla, bla, bla… am să vă las mai jos și o melodie, specifică zilei de azi… că parcă nu se poate fără, nu?

Și hai… să zic și ”Happy Valetines Day”, pentru cine se simte fericit că i se zice asta :)!

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Have fun,

Pishky :) !

sursă youtube (user Kina Grannis )

25 de gânduri despre &8222;Joi.14.Februarie.Valentines Day!&8221;

  1. Mi-e si scarba de subiect, si mai mult mi-e scarba de prosti, e plina tara de ei…dar tot o sa mai zic ceva : se sarbatoreste CEVA CE NU EXISTA ! Adica iubirea. Ce simt putosii astia mici e doar atractie sexuala pur animalica, ca doar animale suntem, e de inteles….insa asta nu e iubire nici pe departe, dar ei nu inteleg ce simt… Dar si adultii tot asta simt din pacate…. Iubire nu mai exista, toata planeta a ajuns la un „nivel” in care totul e pierdut, nu mai exista nimic bun, iar cine crede altceva e spalat pe creier…

      • undeva, ascunsa?! Aici nu merge asa. Dragostea ori exista / ori nu ! Asa merge treaba. Nu poate sa stea ascunsa. E ca o casa, ori ai casa ori n-ai. Iubire nu mai exista fiindca nimeni din cei 7 miliarde nu o mai are in suflet ( nici suflet n-au…) simplu si la obiect

      • Eu cred că există. Nu poți acuza o lume întreagă pentru acțiunile unei majorități. Există în lume oameni simplii ce știu să iubească alți oameni, lucruri și momente. Există oameni ce împărtășesc în jurul lor iubire, fie că o împărtășesc copiilor, partenerilor sau celor apropiați lor. NU poți spune ca din cei 7 miliarde nimeni nu are suflet.. în cei 7 miliarde intru și eu, iar eu chiar cred că am suflet și că iubesc și pot iubi, indiferent despre ce iubire vorbim aici. Iar acum.. toți cei 7 miliarde au suflet, acum că mulți îl au murdar, este partea a doua… dar după cum am spus nu poți generaliza.. pentru orice generalizare există și excepții 🙂

  2. 100% de acord. As mai adauga un lucru. Incapacitatea noastra de a trata la fel sarbatorile noastre specifice. Dragobetele, paparuda si altele asemanatoare… Imprumutam tot ce apare de peste ocean si ni se pare penibil ceea ce avem deja.

  3. La mine e o zi ca oricare alta, nici nu ma obosesc sa tratez subiectul asta pe blog. Sunt total indiferent. Eo nu vin cu muzica da’ vin cu asta: „In ianuarie ma relaxez, in februarie ce vrei?/ Stii ca eu urasc cel mai mult Vallentine’s Day”

  4. genial, postul =)) adica ce zic eu aici, doar e scris de tine, deci ca sa te citez, cum putea fi altfel decat genial, „bitch, please”….si da clar, in opinia mea, un „te iubesc” veritabil e unul spus atunci cand o simti, si nu pentru ca o sarbatoare sau mai bine zis pseudosarbatoare, pt ca nici macar nu e a noastra „spune”asta…so, enjoy life and with red or white roses or with no roses at all, be happy every day, my dear!!!!
    ia si o melodie ca tot ma obsedeaza chestia asta momentan:

Spune-mi părerea ta!

