Sunt o RARITATE!!!

De 2 zile iar n-am mai dat pe aici din lipsă de idei. Astăzi aveam chef să scriu despre asta. Despre lipsa mea de idei, zic. Dar cum azi toate planurile mi-au fost date peste cap încă de pe la primele ore ale dimineții (primele pentru mine, că pentru alții se apropia prânzul :D) și ideea postului mi-a fost dată peste cap imediat ce-am intrat pe blog și-am citit niște comentarii la postul de joi, postul despre Valentines Day și părerea mea despre acea zi (postul îl puteți găsi AICI).

Ca să nu vă mai țin pe jar, poftiți o poză a comentariului:

Untitled

 

Un compliment. Drăguț chiar. O comparație frumoasă între mine, aur și ploile de meteoriți. Îi mulțumesc pentru asta lui RSA, oricine ar fi el sau ea.

Da, recunosc, sunt o RARITATE. Știu asta și îmi place să fiu așa. De fapt, toată lumea îmi spune că sunt un fel de specimen ciudat pe cale de dispariție. Sau că sunt picată de undeva din cer, de pe Lună (deși ca să fiu sinceră, de pe Lună în nici un caz nu cred că sunt… ea e prea aproape de Pământ iar eu sunt mult mai ciudată ca să vin dintr-un loc așa de aproape cum ar fi Luna… eu cred că sunt de undeva dintr-un alt Univers îndepărtat și ”foarte” paralel cu al nostru). Cât de rațională sunt, n-aș știi să vă zic.. uneori chiar și eu îmi contest raționalitatea, așa că PAS!!! Însă ce pot să vă spun cu certitudine, în afară de faptul că sunt o MARE RARITATE, este faptul că NU SUNT NORMALĂ. Uneori cred că nu am nimic în comun cu normalitatea, după cum spune și taicămiu de fiecare dată: ”Tu, dragă, nu ești normală”. Da, nu sunt.. și nu pentru că aș fi vreo nebună proaspăt evadată de la nebuni ci pentru că sunt pur și simplu diferită de ceilalți. Diferă modul de gândire, modul de a mă comporta, modul de a lua o decizie, modul de a-mi spune părerile indiferent de cât de bune sau proaste se dovedesc a fi, modul de a simți. Și asta pentru că sunt o persoană spontană (după cum o spun alții, nu eu). Fac ce simt, când simt și cum simt. Nu aștept să pice nimic din cer sau vreun moment oportun pentru a face ceva, ci pur și simplu… FAC! Uneori sunt cu capul în nori și totuși mereu cu picioarele pe pământ, practic în asta stă nebunia și anormalitatea mea: în raritate, spontaneitate și faptul că sunt o visătoare (cu limite). Nu sunt normală pentru că normalul acum îl deține majoritatea.. chiar dacă el este de fapt formă a anormalității.. așa că prefer să-i las pe ei cu normalitatea lor iar eu să mă retrag fain frumos în anormalitate, că-i mult mai bine așa.

Deci am stabilit-o și pe asta, nu sunt normală, sunt o raritate. Dar na, că multă lume se pare că mă place așa: de la cei care mă citesc.. până la alții :D. Iar pentru asta, trebuie să le mulțumesc tuturor.

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Have fun,

Pishky :) !

sursă youtube (user SparksFromTheSky )

Spune-mi părerea ta!

