Cosmote – 5 euro se fac 20!

Cosmote_Logo

Trebuie să vă mărturisesc faptul că rețeaua Cosmote e cea mai tare din țară, lume și întregul Univers. Niciunde nu ai asemenea facilități :D. Și nu, aceasta nu este o reclamă la adresa celor de la Cosmote, sunt pur și simplu constatări ale mele.

No, mie nu-mi place să rămân fără minute, așa că-mi încarc mereu cartela cu ceva timp înainte să știu că expiră. Ei bine, ieri, am primit mesajul informativ că mi s-au retras cei 5 euro de pe cartelă și că am 4000 de minute, sms și bla bla bla. Plimbându-mă prin parc, mesajele continuă cu: s-au mai retras 6 euro și ați mai primit 3000 de minute s-au mai retras 9 euro și ați mai primit atâtea minute și sms-uri. În total din doar 5 euro s-au retras 20 și am primit vreo 9500 de minute/sms în cosmote, 1000 naționale… destul net și alte cele. Frumos. Adică, asta da afacere… unde mai pui 5 euro pe cartela și ți se încarcă cu cât pentru 20 de euro? NICIUNDE! Așa că oameni buni, treceți pe Cosmote =))!

Cam atât am avut de spus pe ziua de azi, care-i săraca taaaaare plină 🙂

Iar acum, că mereu mi-a plăcut reclama asta, poftiți-o și digerați-o cum trebuie 🙂

sursă youtube (user Daniel Secu )

18 gânduri despre &8222;Cosmote – 5 euro se fac 20!&8221;

  1. Ei bine, aici trebuie sa recunosc, Cosmote-ul a ajuns reteaua tuturor Romanilor si ideala pentru persoanele care nu isi permit activarea de optiuni cu 5euro lunar. Sa fim seriosi nu toti isi permit lunar sa faca reincarcari mai mari de 5euro, nivelul de trai impinge lumea sa stranga cureaua si aici. Ca deh, acum tot se poarta bip-ul conveniti astfel: Un bip inseamna: Nu, doua bip-uri confirmare! hehe..

  2. Eu nu ma plang nici de vodafone, sincer:)) Am 4500 min si mesaje si 200 nationale …netul se putea mai bine, am doar 150 mb totul cu 5 euro…minutele in retea mereu imi mai raman, cele nationale le termin in general si netul, dar e destul de ok , zic :)) Nici ce zici tu nu e rau, dar nah..am renuntat la cosmote acum jumatate de an si asa raman! :))

Spune-mi părerea ta!

