YVE.ro

Iar n-am mai trecut pe aici de vreo două zile! Dar voi știți deja că timpul și lipsa lui sunt scuzele mele constante! Și de data aceasta le invoc și le rog să-mi fie alături aici, în fața voastră!

Untitled

Acum că m-am scuzat, să trecem la subiect. Cu toții cred că ați văzut titlul și imaginea de mai sus, dar nu știu câți dintre voi ați și auzit de YVE.ro. oricum, cu siguranță nu mulți dintre cei care îmi citiți mie blogul, așa că m-am decis să-i fac o prezentare și nu, nu e o reclamă în van. Ei bine, YVE.ro este un site cu de toate: Fashion, Sănătate, Dieta&Fitness, Frumusețe, Vedete, Relații, Horoscop. Fiecare subiect precizat anterior având tot felul de sub-subiecte diversificate, tot felul de știri care mai de care mai noi. Însă asta nu este tot ceea ce ei vă pot oferi, următorul lucru fiind ceea ce-i diferă de ceilalți. Ei și-au dezvoltat și latura de blogging. Ce înseamnă asta? Că din această comunitate pot face parte și bloggeri, ei fiind editori pe site și putând să scrie alături de ceilalți tot felul de articole. Aceste articole  apar pe blogul lor din cadrul site-ului YVE.ro, secțiunea de blogging fiind o secțiune ca cele precizate mai sus. Deocamdată sunt doar 5 bloguri, cu diferite tematici, cu diferiți autori, printre acei autori aflându-mă și eu cu blogul Pishky :). Cum am ajuns și pe acolo nu e foarte greu de explicat. L-am cunoscut pe Adi, cel ce are YVE.ro, pe toate blogurile. I-a plăcut cum scriu pe aici și mi-a propus să scriu și acolo ca și blogger. Nu era o ofertă de refuzat, nu? Orice colaborare e bine venită!

Ca să nu credeți că vă aburesc, vă invit chiar pe voi să inspectați site-ul și mai ales blogurile și bloggerii!

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Have fun,

Pishky!

 

4 gânduri despre &8222;YVE.ro&8221;

Spune-mi părerea ta!

