Cărți ieftine la REAL!!!

Iar scriu târziu, foarte târziu, iar de data aceasta nu pot spune că timpul se face vinovat, că l-am învinovățit de prea multe ori.

images (2)

Am să fiu tare la obiect, dacă se poate spune așa.. deși sună cam aiurea. Ieri, am avut o zi tare plină, deși mai mult am dormit și am pierdut timpul sau cel puțin așa mi se pare, am avut timp să merg până în Real. Nu-mi place să mă plimb aiurea printre rafturi și nu sunt adepta cumpărăturilor fără rost. Mă îndreptam strict către raftul cu încălțăminte, doar că între mine și raftul de încălțăminte a apărut cel cu multe cărți. Nu i-am dat importanță, având un scop precis: încălțămintea. M-a atras în schimb un preț mare. Foarte mare. Imens. Atât de imens încât abia îl vedeai. Totuși l-am văzut, iar prețul zicea cam așa: 4,99 RON ORICE carte! No, logic că am rămas înfiptă acolo și m-am uitat la tot felul de cărți, dar cum eram în criză de timp am ales doar două, care le-am văzut mai răsărite, pentru cineva, nu pentru mine :). Da știu, găsesc și eu o dată cărți reduse la un astfel de preț (de la 30-40 RON) și atunci iau pentru alții. Meh, tipic mie :D.

Acum, dacă aveți drum prin Real, vă sfătuiesc să trageți o fugă. Sunt cărți care merită cumpărate. Vă las mai jos cărțile cumpărate de mine, deși, nu știu la câți o să vă placă. Una e cu un psihopat, iar cealaltă cu viteza luminii.

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Sâmbătă faină,

Pishky :)!

DSCF4985

10 gânduri despre &8222;Cărți ieftine la REAL!!!&8221;

Spune-mi părerea ta!

