Vorbe simple pentru timpuri noi

flickr-words

Am să fiu tare zgârcită cu următoarele cuvinte. Am să mă abțin cu greu să fiu zgârcită, dar filmulețul ce l-am găsit pe youtube are câteva minuțele bune, așa că nu am să o mai lungesc și eu cu ale mele cuvinte. Tot ce am să vă spun e că idee bucureștenilor ce au făcut filmulețul de mai jos este una tare interesantă și merită să vedeți ce -ar oferi vouă românii ce au răspuns la întrebarea lor, întrebare pe care v-o pun și eu: Dacă ați avea puterea, ce le-ați dărui oamenilor?

Aștept răspunsurile voastre într-un comentariu 🙂

Majoritatea au răspuns cu vorbe simple, scurt și la obiect, fix cum trebuia pentru aceste timpuri noi. Dar gata, am zis că am să fiu zgârcită cu toate cuvintele și așa am să fiu. Poftiți filmulețul.

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Have fun,

Pishky!

sursă youtube (user Bogdan Vetu )

4 gânduri despre &8222;Vorbe simple pentru timpuri noi&8221;

Spune-mi părerea ta!

