Test de personalitate TIBETAN!

Astăzi ICE-T mi-a lăsat un mesaj la postul de AICI, provocându-mă să fac un test de personalitate tibetan. No, zis și făcut. Am descărcat testul și m-am apucat de el. Trebuie să vă mărturisesc că eu nu sunt caracterizată de răbdare, ea fiind unul din punctele mele slabe, iar acest test mi-a pus la încercare și răbdarea prin numeroasele slide-uri din power point în care îmi spunea să nu trișez să scriu ce gândesc prima dată, să nu mă grăbesc, să fiu sinceră să urmăresc instrucțiunile cu atenție și iar să nu trișez. Mi-a spus o dată, mi-a spus de două, mi-a spus de trei… da mai ho măi frate că nu’s retardată mintal să nu pricep din prima.

tibet_1_l_46491800

Trecând peste aceste mici detalii enervante, haideți să vedem despre ce este vorba în test. Mie una mi-au rezultat niște răspunsuri tare interesante :).

1.Pune următoarele animale în ordinea preferinţelor tale: Vacă, tigru, oaie, cal, purcel. 

2.Scrie câte un cuvânt care le descrie pe fiecare dintre următoarele:  Câine, pisică, şoarece, cafea, mare.

3.Numeşte o singură persoană pentru fiecare culoare:  Galben, Oranj, Roşu, Alb, Verde. 

Deși ICE-T m-a rugat să îl fac eu și să public aici ce iese cred că cel mai corect ar fi să vă fac cunoscute interpretarea, asta ca să nu vă influențez în vreun fel cu răspunsurile mele. Așadar, poftiți interpretările.

1.Aceasta defineşte priorităţile tale în viaţă.

Vaca simbolizează CARIERA.

Tigrul simbolizează MÂNDRIA.

Oaia simbolizează IUBIREA.

Calul simbolizează FAMILIA.

Porcul simbolizează BANII.

2.Descrierea câinelui implică propria ta personalitate.

Descrierea pisicii implică personalitatea partenerului..

Descrierea soarecelui relevă personalitatea duşmanilor tăi.

Descrierea cafelei este modul în care vezi tu sexul .

Descrierea mării implică propria ta viaţă.

3.Galben: O persoană pe care nu o vei uita niciodată.

Oranj: O persoană considerată prieten adevărat.

Roşu: Cineva pe care iubeşti cu adevărat.

Alb: Sufletul tău geamăn.

Verde: O persoană de care-ţi vei aminti tot restul vieţii tale. 

Conform interpretărilor de mai sus mie mi-au rezultat următoarele:

La punctul 1, pe primul loc la mine e MÂNDRIA, apoi FAMILIA, IUBIREA, CARIERA, BANII.

La al doilea punct cică am o personalitate prietenoasă, partenerul pe care nu-l am are o personalitate vicleană, personalitatea dușmanilor mei e mică, modul în care văd eu relațiile sexuale e unul amar, iar propria viață îmi e adâncă.

La punctul 3, nu-mi voi uita niciodată bunica, persoana considerată un prieten adevărat e mama, pe mine mă iubesc cu adevărat, sufletul meu geamăn e Aka Bu(pseudonim… că de) iar persoana de care îmi voi aminti tot restul vieții e bunicul.

Cât de adevărat e, sau cât de adevărat nu e, nu știu să vă spun. Pentru mine a fost parțial. Dar pentru voi?

Și cum nu se poate altfel, am să vă las o melodie, de data asta fără cuvinte, doar cu sunete… sunete de pian.

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Have fun,

Pishky!

sursă youtube (user ScenicVideos )

 

6 gânduri despre &8222;Test de personalitate TIBETAN!&8221;

Spune-mi părerea ta!

