Când mi se pune pata, mi se pune!

Cu toții, cei care mă citiți de atâta timp știți că sunt o persoană tare, dar tare ciudată. Iar cei care nu știați aflați acum. De asemenea sunt tare greu de mulțumit și mereu găsesc câte un defect lucrurilor fie ele cât de bune. De asemenea mai știți că atunci când mi se pune pata, mi se pune și nimic nu mă mai poate opri până nu-mi îndeplinesc eu ceea ce-mi doresc. Ei bine, dacă tot îmi place să mă uit la filme și tot felul de documentare, mi s-a pus pata să-mi iau un monitor led. Adică, nu că nu aș avea deja un laptop, dar parcă nu e tot aia când te uiți pe un monitor mai mare ce apropo poate fi transformat foarte ușor și într-un televizor, că tot îmi doream eu să-l schimb și pe ăla, clar nu se compară cu niște monitoare led.

Monitor LED Acer V193HQLAOb ETXV3HEA16

Zis și făcut. Mi-a intrat în cap să-mi iau un monitor apucă-te și caută pe net la monitoare, că de, acum îs enșpe mii de mode cu enșpe mii de descrieri și prețuri, ce variază, unele mai mult, altele mai puțin față de celelalte. Și-am căuta, și-am căutat și nu, nu m-am hotărât. Adică era de așteptat să nu mă hotărăsc așa imediat. Îmi ia ceva timp. Destul timp. Bine, bine, îmi ia mult timp să hotărăsc ce să aleg. Cică zodia mea de balanță ar avea de a face în nehotărârea mea. Cică așa suntem noi balanțele, cântărim de n mii de ori înainte să luam vreo decizie, iar într-un final, când luăm decizia, o luăm tot pe a proastă :). Dar nu trebuie să generalizez acum, fiecare persoană e diferită în felul ei.

Revenind la oile noastre, adică la nerăbdarea mea de a-mi achiziționa un monitor led, după destule căutări m-am hotărât să mai cer și eu păreri, măcar să nu regret că am luat singură o decizie proastă. Parcă e altfel când e luată în colectiv :D. Iar părerile au fost multe, fiecare optând pentru un alt monitor: ia-l pe ăla că e nu știu cum, ba nu pe celălalt că uite e mai așa.. a nu nu… ăsta că e mai bun!! Practic, un monitor tot aia face, adică pentru ce îl vreau eu, tot aceleași imagini le arată, poate, într-adevăr, cu mici diferențe față de altele, că na, dacă n-ar fi diferite, ar fi un singur model și atât.

Acum, că eu sunt tare nehotărâtă, voi ce monitor led mă sfătuiți să-mi iau :)?

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Have fun,

Pishky!

24 de gânduri despre &8222;Când mi se pune pata, mi se pune!&8221;

  1. Eu am avut la computerul meu un monitor Orion, dupa ce mi s-a stricat computerul si mi-am cumparat laptopul am vandut computerul la cineva care a zis ca-l repara si monitorul al am si acum si al folosesc ca si televizor ! Merge brici de 4 ani de cand al am… cel putin 6 ore zilnic !

  2. Eu ti-as da urmatorul sfat. Daca nu e fabricat de o companie din Europa Centrala si de Vest nu prea iti recomand sa il iei.
    Stiu, o sa zici ca sunt mofturos sau altceva mai rau :D, dar am patit-o cu destule monitoare. Un exemplu mai recent: fostul meu monitor LG care dupa 2 ani a murit dintr-o data (da exact cu 2 luni dupa ce a iesit din garantie)

    Acum am un Philips care traieste si se comporta excelent si a intrat in al 4-lea an de functionare. P.S: am un televizor Philips de 15 ani si functioneaza ca in prima zi, asa ca eu unul am mare incredere in compania asta 🙂

    Acum nu zic ca Samsung, Sony sau chiar LG nu sunt bune insa am avut tangente cu toate si nu s-au comportat la fel ca Philipsul meu. La LG poate am fost eu ghinionist, poate am prins un lot cu defecte….zic si eu.

    Alegerea e a ta bineinteles, pe care presupun ca o faci si in functie de costuri – dar stii ca performanta si calitatea vin cu un pret! 🙂

    Bafta!

    • Mulțumesc pentru sfat 🙂 am să îl iau în considerare. Știu că Philipsul e foarte bun, dar de asemenea știam și de Sony :). Bine acum, majoritatea se fac să te țină cam cât e garanția să cumpere lumea iar și iar 🙂 că una e să le faci vânzare din 2 în 2 ani și alta din 20 în 20.. logică de marketing 😀

  3. Hello, pe mine m-au inzestrat sefii cu un computer nou(macar atat sa merit si eu), la birou. Spre rusinea mea, nu am auzit never ever de marca Iiyama – marca monitorului LCD, LED si alte ”l-uri”(mi l-au cumparat din Austria, de-acolo se trag ei ca natie). Cand am vazut cat este de mare, m-am gandit ca vor sa ma pensioneze pe caz de boala, si ca o sa port funduri de borcane pe post de ochelari, dar nu am avut nici o problema! Stau mai bine de 8 ore/ zi cu ochii-n el si nu imi obosesc ochii. Ba mai mult decat atat, joc un ”Angry Birds” pe el, de toata frumusetea! :))

Spune-mi părerea ta!

