8 martie – La mulți ani, mamă!

Chiar dacă nu-i place ei să umble pe internet și nu se prea înțelege cu laptopul/calculatorul și cu siguranță nu o să citească nici acest post, eu tot am să i-l dedic, pentru că merită, la fel ca orice mamă :). Așadar, postul acesta nu este dedicat doar mamei mele, ci tuturor mamelor din lume, fie ele bune  sau nu :).

Încă de când eram mititică, mititică, obișnuiesc să-i fac mamei câte un cadou, simbolic, conform veniturilor mele nule de elev. Obișnuiesc să-i fac câte o felicitare, să-i scriu ceva trăsnit, să-i iau o floare, iar atunci când contribuie tata, ceva mai valoros. De data aceasta nu m-am gândit nimic, singurul lucru ce mi-a trecut prin cap joi seara, pe 7 martie, a fost acest post, poate până pe 8, adică azi se va mai alătura vreo idee mai strălucită.

Țin minte că prin clasa a 2-a i-am scris o poezie de o strofă, de care mama a fost și este tare mândră, iar mie mi se par niște versuri lipsite de sens pe alocuri, fără rimă… și stau și mă întreb cum de mi-a putut ieși așa ceva din mână? Poftiți și priviți și voi:

Mamă, tu ești pe lume
Tot ce-i mai frumos!
Primul chip ce-l văd în față,
Blând și luminos
 

149447_139445689440417_1979086_n

Cred că aveam mintea pe care o aveam în poza de mai sus, chiar dacă eram în clasa a 2-a.No, dacă cea de mai sus nu a fost cu siguranță prea reușită, cea de mai jos, fiind a lui Eminescu, cu siguranță va fi!

O, mama, dulce mama, din negura de vremi
Pe freamatul de frunze la tine tu ma chemi;
Deasupra criptei negre a sfantului mormant
Se scutura salcamii de toamna si de vant, 
Se bat incet din ramuri, ingana glasul tau…
Mereu se vor tot bate, tu vei dormi mereu.

Cand voi muri, iubito, la crestet sa nu-mi plangi;
Din teiul sfant si dulce o ramura sa frangi, 
La capul meu cu grija tu ramura s-o-ngropi, 
Asupra ei sa cada a ochilor tai stropi;
Simti-o-voi odata umbrind mormantul meu…
Mereu va creste umbra-i, eu voi dormi mereu.

Iar daca impreuna va fi ca sa murim, 
Sa nu ne duca-n triste zidiri de tintirim, 
Mormantul sa ni-l sape la margine de rau, 
Ne puna-n incaperea aceluiasi sicriu;
De-a pururea aproape vei fi de sanul meu…
Mereu va plange apa, noi vom dormi mereu

O mamă – Mihai Eminescu

N-am să mai lungesc prea mult acest post, ci am să îl închei după cuvintele următoare, prin care le urez tuturor mamelor să fie înzestrate cu și mai multă iubire pentru copiii lor, cu și mai multă răbdare și cu multă dorință de comunicare și înțelegere a propriilor copii, pentru că asta este ceea ce ei au nevoie pentru o dezvoltare cât mai frumoasă și corectă, atât intelectual și spiritual. Mamei mele vreau să îi mulțumesc pur și simplu pentru că există, iar lui Dumnezeu și Universului îi mulțumesc pentru că a inventat mama, că a numărat-o printre creațiile sale, fiind una dintre cele mai importante creații :).

Așa că, LA MULȚI ANI tuturor mamelor de pe pământul ăsta și din întregul Univers dacă mai sunt.

LA MULȚI ANI, MAMA!

DSCF4042

Iar acum, o melodie, ca să fie totul complet.

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Have fun,

Pishky!

sursă youtube (user zaharovii )

13 gânduri despre &8222;8 martie – La mulți ani, mamă!&8221;

      • Si eu!
        ╔═ೋ♥═ೋ═ೋ ೋ═ೋ═ೋ♥ ═ೋ═╗
        ❤ ░░L░A░F░E░E░░B░L░A░N░C░H░E░░ ❤
        ╚═ೋ♥═ೋ═ೋ ೋ═ೋ═ೋ♥ ═ೋ═╝
        ….. …… _(‾‾)_ . .♫. . … _(‾‾)_
        . .♫ . . . .(_,☻,_). . . . . . (_,☻,_). ♫…
        . (¯`v´¯). (_)(_). . (¯`v´¯) (_)(_) . .(¯`v´¯)
        (¯`(@)´¯) ♫.║ . . (¯`(@)´¯).║ . . (¯`(@)´¯)
        . (_.^._)(¯`v´¯) . .(_.^._).(¯`v´¯). (_.^._)
        . . . ║ . (¯`(♥)´¯). . . ║. . (¯`(♥)´¯). . .║
        .♫ .’║ . .(_.^._)…’ (\ ║. ♫ .(_.^._)”’. (\║
        ╔═ೋ♥═ೋ═ೋ ೋ═ೋ═ೋ♥ ═ೋ═╗
        ❤ Contesă de CHOU-FLEUR ❤
        ╚═ೋ♥═ೋ═ೋ ೋ═ೋ═ೋ♥ ═ೋ═

Spune-mi părerea ta!

