Societățile secrete și religia

Acum 2 seri, mai precis joi seara, bântuind pe bloguri, am dat peste un articol tare interesant la Aqvila, un articol ce mi-a atras oarecum atenția și m-a făcut să-l citesc, nefiind foarte lung. Articolul era însoțit de un documentar, ce am să îl las și eu mai jos, pentru că merită văzut. Nu sunt o fanatică în prezența religiei și a altor chestii de genul, iar acest documentar nici atât. El are ca scop punerea în evidență a contrazicerii religiilor atât între ele cât și cu ele însăși. profesorul Walter J. Veith pune în evidență aceste contraziceri chiar prin citate date de către biserici și religii, prin citate din Biblie și nu numai. Ce legătură au acestea cu societățile secrete? Ei bine, ele sunt niște mici mari societăți secrete ce una spun și cu totul alta fac. Dar nu am să spun mai multe, ci am să vă las pe voi să urmăriți documentarul de mai jos.

sursă youtube (user valoriperene )

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Have fun,

Pishky!

Spune-mi părerea ta!

