Life in pictures – Macabrul

Zi de fotografie la Costin, sper ca azi să fie, nu ca săptămâna trecută când a tras chiar el chiulul. No, dacă nici azi nu va fi să fie trenul lui Costin în gara blogosferică, eu îmi voi amenaja propriul vagon virtual cu trio-ul din fiecare săptămână.

Cum eu nu sunt într-o stare fericită, nu pot răspândi în jurul meu fericire, așa că am să răspândesc ceea ce simt. Pentru început am să vă iau mai ușor cu Bacovia:

Dormeau adânc sicriele de plumb,
Și flori de plumb și funerar veștmânt –
Stam singur în cavou… și era vânt…
Și scârțâiau coroanele de plumb.

Dormea întors amorul meu de plumb
Pe flori de plumb, și-am început să-l strig –
Stam singur lângă mort… și era frig…
Și-i atârnau aripile de plumb.

George Bacovia – Plumb

Acum, că ați primit încălzirea, trecem mai departe și urcăm oarecum în treptele macabrului cultural. Astăzi am făcut o plimbare prin cimitir, că de, din când în când îți mai aduci aminte de cei care au fost și s-au dus și încerci cu disperare să nu te gândești la cei care se duc. M-am plimbat printre neamurile lui Brâncuși și printre neamurile mele niciodată cunoscute. Iar dacă eu m-am plimbat, voi de ce să nu o faceți?

DSCF5300

Iar acum, o melodie, ce nici ea nu poate ieși din sferele macabrului, dar este oricum sub nivelul pozei și al poeziei, cred!

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

sursă youtube (user Paul Cardall )

20 de gânduri despre &8222;Life in pictures – Macabrul&8221;

  1. Bacovia mi-a placut desi de felul meu nu sunt „emo”! :))))))))
    Sa ai o duminica vesela, chiar daca postarea ta este mai sumbra, dar uneori ma gandesc ca si cei trecuti în lumea celor drepti au nevoie de un mic „remember moment”

Spune-mi părerea ta!

