Cum să-ți dublezi puterea creierului!?

De acest post, recunosc, nu mă fac eu vinovată, se face vinovat Alex împreună cu ordinele lui.. adică, pardon, sugestiile am vrut să zic :). Pot spune că astfel de ordine/sugestii prind bine, iar dacă vrei să înveți ceva, înveți. Dacă vrei să asculți, asculți.

Nu știu cât știa el sau cât știți și voi, dar pasiunea mea este creierul. Da el, pentru că e complex și neînțeles în totalitate. E greu de descifrat. E magnific. M-a nimerit într-un fel cu link-ul trimis, pentru că era vorba despre creier. Iar dacă este vorba despre creier, orice informație este bine primită de către mine :). Bine, nu știu dacă am să-l dezamăgesc sau nu, însă în mare parte cam știam despre ce este vorba acolo, cunoșteam acele amănunte… dar tot fascinată am fost de micul ”documentar”.

images

Așadar, după cum v-ați prins deja acest post este despre creier și despre cum poți (foarte ușor) să-i dublezi puterea. Exercițiile sunt ușoare și pot fi făcute mai tot timpul, importantă e doar voința ta și bine înțeles încrederea în tine. Poate că de aceste mici sfaturi și exerciții ați mai auzit, dar poate niciodată nu v-ați sinchisit să le aplicați în viața de zi cu zi, ci poate doar în teorie. Așa că eu vă invit să vă puneți frumos într-o poziție relaxantă pentru voi într-un loc în care vă simțiți bine și să ascultați următoarele de mai jos. Și da, zic bine să ascultați pentru că nu aveți nimic de citit, aveți de ascultat. Închideți ochii și lăsați cuvintele să pătrundă adânc în creierul vostru și să fie procesate și înțelese mai bine.

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Have fun,

Pishky!

sursă youtube (user MindPowerWords )

2 gânduri despre &8222;Cum să-ți dublezi puterea creierului!?&8221;

Spune-mi părerea ta!

