Efectul Umbrei

După o săptămână plină, am reușit în sfârșit aseară să mă pun liniștită în pat, să-mi pun laptopul pe capul patului și să mă uit la documentarul numit ”Efectul Umbrei”. Cu greu am reușit să văd acest documentar. De mult îl am în vizor să-l văd. Mulți mi l-au trimis și multora le-am promis că am să-l văd. Multora nu le-am respectat cuvântul dat fie din lipsă de timp, fie din alte motive.Dar poate că documentarul nu venea  destul de departe ca eu să fiu într-un fel ”motivată” să-l văd.

shadow_gun_by_linsart-d5nw0of

Trecând peste toate astea și revenind la umbre, am să vă spun că ele ne influențează foarte mult în viața de zi cu zi. Umbrele sunt de fapt personalitatea noastră ascunsă. Ele reprezintă fața pe care nu o arătăm celorlalți. Umbrele reprezintă peretele pe care fiecare din noi îl punem între partea noastră reală (ceea ce suntem cu adevărat) și partea ireală ( ceea ce arătăm lumii).  Cum se întâmplă acest lucru, vă invit să aflați urmărind documentarul. Vă invit să aflați cum acestea ne influențează pe noi atât în exterior cât și în interior și cum ne fac să acționăm în fiecare zi.

Cam atât cu aceste cuvinte că vă așteaptă un documentar întreg ce vă va lămuri asupra efectului umbrei.

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Have fun,

Pishky!


sursă vimeo (user  )

3 gânduri despre &8222;Efectul Umbrei&8221;

Spune-mi părerea ta!

