Life in pictures – În căutare

A mai trecut o săptămână. E din nou duminică trecut de 00:00. E ”Life in pictures” la Costin.

E târziu și eu nu prea am multe cuvinte. Am obosit să mă răzgândesc de atâtea ori asupra subiectului postării mele… însă cu siguranță cele ce au picat în fața acestuia își vor găsi rândul săptămânile ce vor avea să vină.

Ca de obicei, vă întâmpin cu cele 3 secțiuni de poezie, poză și muzică.  Așa că să nu o mai lungim cu vorba și să trecem la treabă:

Mi-e dor de-o strada linistita, 
In care lumea-ntreaga tace-
Sa-mi lase mintea obosita
Si toate gandurile-n pace…

Mi-e dor de-o noapte nesfarsita, 
O noapte trista si adanca-
In strada asta linistita;
S-o faca mai tacuta inca…

Mi-e dor mereu de-un lucru mare
Sa nici nu-ncapa intr-un vis…
Mi-e dor de lucrurile care
Sa nu le intalnesc e scris!…

Fără nume – Mihai Săulescu

Poza următoare a fost cea care mi-a definitivat tema acestui post. Am oscilat între multe poze de prin diferite colțuri ale lumii, dar aceasta, făcută pe un pod în Berlin, înainte de a mă prinde o furtună de toată frumusețea fără umbrelă, ea privea speriată în toate părțile, căuta ceva, căuta liniștea.

308500_225253937526258_3808832_n

sursă youtube (user soundsalive11 )

 

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

 

Duminică faină,

 

Pishky!

 

Spune-mi părerea ta!

