Concurs: Earth Hour – Am câștigat!!!

Dragii mei.

Și dragele mele, desigur!!!

Voi mai știți articolul meu despre Ora Pământului, pe care l-am numit ”Earth Hour – 23 martie 2013” ?? NU-L ȘTIȚI???? Apăi faceți bine atunci și intrați AICI și citiți-l, pentru că cei de la Indfloor Group l-au considerat câștigător!!!

Da, ați citit FOARTE BINE! Am câștigat concursul celor de la Indfloor. Nu am fost singura, ci pe lângă mine au mai fost alți 4 câștigători pe care îi puteți citi dând click pe numele următoare:  RobertCristianFlorentin DeacGelu Dragos.

Prin acest articol, vreau să le mulțumesc celor de la Infloor Group, că de așa e corect și frumos, că m-au ales printre câștigători 🙂 și sper ca pe viitor să mai preia inițiativa pentru astfel de concursuri la care și eu să particip cu cea mai mare plăcere.

Probabil vă întrebați ce am câștigat. Ei bine, am câștigat un tricou tare drăguț și un stick de 4GB. Le-am făcut și poză ca să le vedeți și voi, poate așa vă stârnesc dorința de a participa la concursuri pentru că MERITĂ!!! MERITĂ să câștigi experiență și de ce nu și mai mult de atât!!! (Dacă vreți să vedeți pozele la dimensiuni mai marei click pe ele 🙂 )

DSCF5381 DSCF5383

După cum vedeți, tricoul e puțintel cam mare de mine că-i mărimea M, așa că e aproape bun de taicămiu (care e foarte suplu și-l încape… bla bla bla bla). Sincer, eu fiind un copil rău, egoist și răsfățat, îmi e cam târșeală să-i dau lui tricoul… că i-am mai dat unul de la un concurs, după ce a făcut bâză de mine că-i bun tricoul ori ca rochiță ori cu multe haine pe sub el. Ce să și faci.. invidia… invidia :)). (Dacă citești acest articol, dragă tătic, nu mă omorî… știi doar că sunt.. hm.. rea :D)

Cam atât cu bucuria mea de învingătoare pe ziua de azi, așa că azi v-am lăsat. Bine.. nu vă las înainte de a vă pune o melodie și de a vă spune:

Try to be allways a winner,

Pishky!

sursă youtube (user NoisettesOfficial )

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

20 de gânduri despre &8222;Concurs: Earth Hour – Am câștigat!!!&8221;

Spune-mi părerea ta!

