Și jandarmii cântă!

Dacă marți vă vorbeam despre scrisoarea lui Bendeac peste care am dat pe facebook, ei bine astăzi am să vă vorbesc puțin despre o melodie cântată de un jandarm, peste care am dat tot pe facebook.

5546_510496778996955_770132673_n

De fapt, dacă mă gândesc mai bine, n-am să vă vorbesc despre ea. Pentru că nu aș avea ce să vă spun. E ceva ce te lasă fără cuvinte. Din câte am înțeles versurile melodiei sunt vechi, de vreo 30-35 de ani, iar melodia a fost cântată de multă lume… foarte multă lume… însă nimeni nu a reușit ce a reușit el. Cum adică ce a reușit? Să ne transmită emoția fiecărui cuvânt cu ajutorul vocii sale.

Pe el, îl cheamă Lăcătuș Nicolae și e student la ”Școala militară de subofițeri jandarmi Fălticeni”. Îl puteți găsi pe facebook AICI, dacă chiar vă interesează :). Din câte am observat (că na, nu puteam să nu am un spirit critic) are ceva probleme cu scrierea limbii române și cu exprimarea… dar na.. se mai întâmplă.. oricum, vocea lui este nemaipomenită și pentru asta primește foarte multe laude, după cum veți putea și voi vedea.

Melodia este una emoționantă și oricât ai fi de ”dur” e imposibil să nu te pună pe gânduri. Așa că eu vă invit să-l ascultați până la capăt iar fetelor…. învățați dracului ceva și nu mai fiți atât de proaste (unele) că ne faceți de râs pe toate :).

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

 Take care,

Pishky!

sursă youtube (user Claudiu Bancila )

14 gânduri despre &8222;Și jandarmii cântă!&8221;

  1. Asa o fi, dar ascultati si versurile ? Pare-mi-se ca ” acum 8 ani…. viata tinerei s-a stins” la Spitalul Colentina , dar acum 3 ani cei 16 ani si doi ochi negri erau sarutati de 2 golani , dupa ce ”acum 5 ani” erau la brate c-un capitan ! Poate aud eu gresit ? Tanarul are voce si se vede ca pune suflet in exprimarea artistica !
    P.S. te rog, după ce primesti cartea să-mi lași un mesaj unde vrei tu și să o dai mai departe după lecturare ! Numai bine !

    • da…. așa sunt versurile.. așa am auzit și eu 🙂 însă emoția transmisă de el, este aceeași!
      Am să îți las mesaj după ce primesc carte și așa cum am promis am să o dau și mai departe. Încă nu m-am hotărât cui, așa că cel mai probabil am să organizez un mic concurs aici.. așa îmi va fi mai ușor să aleg cartea 🙂

Spune-mi părerea ta!

