Hai să câștigăm împreună!!!

Și ție îți place să câștigi, nu?

Mie una îmi place să câștig. Și sunt sigură că și ție, pentru că oricărui om îi place să câștige: de la experiență la cele mai mari premii.

Dacă îți place să câștigi și nu m-am înșelat în privința ta… și cu siguranță nu m-am înșelat, te invit să participi la un concurs. Dacă nu va fi să câștigi unul din premiile puse la bătaie, cu siguranță te vei alege cel puțin cu experiența. Da, experiența. Și ea este un premiu și este la fel de valoros ca și celelalte. Plus că dacă nu participi, pierzi șansa de a câștiga și pierzi acumularea de experiență. Și după cum spuneam, experiența e importantă pentru fiecare din noi, pentru a fi capabili să analizăm mai bine lucrurile și pentru a știi să  ”cercetăm” terenul data viitoare. Peste tot se cere experiență… ei bine participarea la concursuri ar fi un început în a o căpăta pe ea, experiența.

Concursul despre care vă vorbeam mai sus pune la bătaie 10 USB-uri Flash Driver de 4 GB și un aparat foto digital Fujifilm. Frumos nu? Dacă vă place, atunci PARTICIPAȚI înscriindu-vă AICI. Iar dacă doriți mai multe detalii față de ce vă dau eu, puteți să intrați și pe pagina celor de la Mednet de Facebook AICI.

Bine.. bine.. v-am zis ce primiți și de la cine, dar corect ar fi să știți și cine sunt cei ce vă oferă premiile, nu? Ei bine, ei de la Mednet Marketing Research Center reprezintă o comunitate online ce se ocupă cu studiile de piață. Dar nu este o companie de studii de piață oarecare. Aceasta, oferă în urma încheierii oricărui studiu premii. Multe premii. Interesant, nu? Da.. știu că e… așa ziceam și eu :).

Încă nu aveți încredere în ei? Păi ar trebui!!! De ce? Pentru că sunt membrii ESOMAR (The World Association for Research Professionals) și membrii SORMA (Societatea Romana de Marketing și Cercetarea Opiniei Publice). Acestea ar fi două motive de bază ce ar trebui să îi facă pe ei să vă câștige încrederea voastră.

După cum bine știți eu sunt deschisă la nou, așadar sunt deschisă și la acest concurs și la multe alte concursuri. În consecință, eu vă invit să participați cu încredere și să vă încercați norocul!!

CEEEEE???? N-aveți noroc?? De unde știți asta? De unde știți dacă nu ați încercat și n-ați ajuns încă la un rezultat? Aaaa.. știu ați încercat înainte și norocul n-a fost pentru voi! Ei.. de unde știți că acum el nu stă chiar în fața voastră gata să fie luat în brațe cu toată forța? Vedeți. Nu știți! Așa că încercați-vă norocul și participați. Poate unul din voi va fi să fie unul din câștigători sau chiar marele câștigător al aparatului de fotografiat!

(!!!Puteți da click și pe imaginea de mai jos pentru înscrierea în concurs!!!)

BAFTĂ tuturor,

Pishky!

18 gânduri despre &8222;Hai să câștigăm împreună!!!&8221;

  1. Cei ce doresc sa-si exprime parerea si in cadrul sondajelor http://www.VoceaPacientului.ro : „Mituri despre sanatate” participa in fiecare vineri la tragerea la sorti a unui premiu. In luna aprilie premiile sunt: 3 rollere Parker si o rama foto digitala Philips. In cazul in care completezi mai multe sondaje iti oferi mai multe sanse de castig.

    Azi sunt disponibile 4 sondaje: Mituri despre boala cardiaca, Mituri despre cancer, Mituri despre sanatate mintala & violenta si Mituri despre bolile respiratorii. Mai poti accesa si peste 500 de ‘pastile’ cu stiri medicale de calitate, peste 120 de prezentari cu sfaturi medicale practice sau poti sa te relaxezi urmarind colectia de secvente amuzante de pe pagina e-fun. In plus, in fiecare vineri gasesti stiri medicale noi.

      • Mda. Sunt sigur că e o sculă de să cazi pe spate. Nu vreau să mi-o iei în nume de rău, nu vreau să arăt cu gegetul pe nimeni, poste tipii ăștia chiar sunt corecți și bine intenționați. Dar nu am încredere nici cât negru sub unghie în premii acordate prin tragere la sorți. În ce mă privește, în calitate de persoană fizică și nu ca blogger care să fac reclamă gratuită, sunt clientul unei astfel de instituții de sondaj. Cam o dată pe lună, uneori mai rar, primesc pe adresa de e-mail un sondaj pe o anumită temă și în urma completării chestionarului primesc un număr de puncte. De la o anumită sumă în sus, punctele se transformă în bani. Nu sunt bani mulți (în vreo doi ani am adunat cam 50 ron) dar când, din curiozitate, i-am cerut, am primit până la ultimul bănuț. Fără vreo tragere la sorți și fără să fac reclamă moca nimănui.

      • Eu zic că dacă încerci nu pierzi nimic. Interesantă și chestia asta cu banii :). Și nu, nu e o sculă de să cazi pe spate însă mulți nici măcar pe acesta nu și-l pot permite… 🙂
        Iar eu am zis, mie îmi plac concursurile. De asemenea eu am câștigat tot felul de premii prin tragere la sorți. 🙂

Spune-mi părerea ta!

