Lansare: Aylin – Chemistry

Mă tot gândesc cum să vă anunț. Mai exact cum să-mi încep acest post. Greu. Nu-mi iese nimic. Așa că vă spun direct:

Joi, 4 aprilie, ora 12:oo, are loc cel mai tare eveniment blogosferic. Asta din punctul meu de vedere, desigur!!!

Nu știți ce eveniment are loc joi, 4 aprilie, ora 12:00? Ei, normal că nu știți… doar de asta vă scriu eu aici, ca să aflați. Joi, la ora pe care deja am spus-o de 2 ori, Aylin își lansează în blogosferă melodia numită ”Chemistry”. Tare, nu?

185685_180665021978508_8112384_n

Și voi sunteți șocați? Și eu am fost când am aflat. Adică, este prima dată când cineva are curajul de a lansa melodia în mediul blogosferic. Este o provocare atât pentru ea, pentru Aylin, cât și pentru noi, bloggerii. Este ceva interesant atât în blogosferă cât și în lumea muzicală.

Nu știți cine e Aylin. Haideți să vă zic și asta: Aylin Cadîr este o tânără cântăreață căreia îi place jazz-ul. Însă pe lângă această pasiune, muzica, este pasionată de teatru, jucând în diferite piese. Aylin, deși de origine turcă, a fost născută pe 16 decembrie 1985 în Constanța, fapt ce o transformă într-o româncă ca oricare din noi. Lansată în trupa Pops în 2003, promite acum să aibă o carieră strălucitoare solo.

După cum bine știți deja, mie îmi plac provocările și sunt deschisă la tot ceea ce înseamnă nou, pentru că noul înseamnă evoluție. Acum că e bun sau rău, rămâne de văzut pe parcurs… în timp. Așa că vă invit și pe voi să fiți deschiși la această provocare și să susținem cât mai mulți această lansare, fie că suntem bloggeri sau nu. În consecință, pe 4 aprilie, la ora 12:00, joi, stați pe aproape să participați oficial la această lansare a melodiei. Până atunci vă las alături de un teaser al melodiei.

Sincer, mie mi s-a părut și încă mi se pare o idee trăznită. Însă de cele mai multe ori ideile trăznite prind la public, nu? Voi ce părere aveți? Cum vi se pare ideea? Părerile voastre le aștept mai jos într-un comentariu.

sursă youtube (user Aylin Cadir )

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Have fun,

Pishky!

9 gânduri despre &8222;Lansare: Aylin – Chemistry&8221;

Spune-mi părerea ta!

