Pishky – telefon

Nu aveam de gând să mai scriu nici un articol pe ziua de azi.  Eram ocupată cu alegerea pozelor pentru articolul din noaptea asta.

Ceva însă, în timp ce alegeam pozele și le comparam unele cu altele, m-a făcut să intru pe la statistici. Cred că din plictiseală. De obicei intru din plictiseală și curiozitate să văd câți au mai intrat pe blog și cum m-au mai găsit unii și alții prin imensul Google. În ultimele săptămâni în top era ”caracterizarea lui Stavrache” sau numele meu: daniela bojinca. Acum însă… ceva m-a uimit.. și nu înțeleg de ce dumnezeului căutați asta.

Untitled3

 

De ce mi-ați căuta numărul de telefon… și de 7 ori… dacă tot ați văzut din prima că nu e. NU. NU am numărul de telefon scris pe NICIUNDE!!! NU o să îl găsiți! Singura modalitate prin care puteți intra în contact cu mine o găsiți la CONTACT, unde după cum bine veți putea vedea am adresa de e-mail și adresa de facebook unde puteți lăsa mesaje. Pe mail puteți da cel mai ușor de mine și cu siguranță am să vă răspund în cel mai scurt timp. Acum, dacă eu am să consider necesar să vă dau unora din voi numărul meu de telefon am să o fac, dacă nu… NU!!! (Depinde de norocul fiecăruia 🙂)

Am scris acest post, în caz că vor mai căuta și alții numărul meu de telefon, pentru a vă spune că nu o să-l găsiți aici și nici prin alte părți. Nu mi-am făcut blog ca să îmi dau numărul de telefon ci ca să îmi aștern gândurile și părerile ori să împărtășesc și cu voi anumite cunoștințe, sau să fac cunoscute lumii diferite chestii.

De asemenea am mai scris acest post pentru că există persoane ce îmi cer constant numărul de telefon și refuz.. pentru a comunica mi-am făcut mail-ul și pagina de facebook a blogului ce o puteți găsi AICI. Ei, dragilor… nu eram atât de nebună să refuz să vă dau numărul dacă îl puteați găsi pe blog sau pe altundeva. Așa că nu vă mai osteniți degeaba. Timpul ăsta irosit îl puteți fructifica altfel.

Dacă v-am dezamăgit, îmi pare rău.. dacă nu, mă bucur!!

Mulțumesc pentru înțelegere!

See ya,

Pishky!

24 de gânduri despre &8222;Pishky – telefon&8221;

  1. Am întâlnit și eu astfel de lucruri însă nu în căutări…ci la pagina de contact…Acum ceva timp, m-am gândit să fac o pagină de contact specială cu ajutorul Google Docs, să îmi vină mesajele frumos, structurat…Pe blog, având un articol înscris de aproape 1 an la un concurs, a devenit foarte popular în căutările pe Google încât, am primit formulare de contact cu mesaje seci gen: Vreau să dau de permis…În gândul meu…și ce-mi spui mie? :)) Asta e…

Spune-mi părerea ta!

