Feng Shui

Voiam de ceva timp să aduc în discuție și acest subiect. Până acum nu mi-a dat nimeni și nimic nici un impuls în a vorbi despre așa ceva. Dar după cum bine știți, atunci când te aștepți mai puțin ceva se întâmplă. Așa și cu acest subiect. Dacă tot a fost ocolit, o întâmplare l-a făcut să apară aici, iar eu am să o povestesc, vorbind pe larg despre opiniile mele asupra Feng Shui-ului.

Eu am prieteni puțini mai nebuni decât un om normal. Bine, unii, nu toți! Am prieteni ce cred cu tărie în arta Feng Shui-ului și prieteni ce sunt sceptici. Am să vă vorbesc despre cei care cred cu tărie.

2007-11-03_feng-shui-stiati-ca-

Ca să fiu sinceră, trebuie să vă mărturisesc că și eu cred în Feng Shui, sau dacă nu în Feng Shui … în ceea ce semnifică Universul și energiile lui.   Însă de la a crede cum cred eu, până la a ajunge să spui: ”NUUUU!!! NUUUU!!! Nu pune aia acolo, nu te așeza dincolo!! NUUU!!!  Distrugi karma camerei!!”, e cale lungă… și apropo: camera are KARMA? (scuzați-mi neștiința.. dar v-am zis că nu sunt maniacă în credință :D).

Cum cred eu în Feng Shui și de ce? Păi știm că ne influențăm unii pe alții, nu? Știm cu toții că există anumite energii ce ne influențează atât stările cât și comportamentul, ori felul nostru de a fi la un moment dat. De ce ne influențează, sau mai bine zis de ce cred eu că ne influențează? Pentru că noi facem parte din acest Univers. Suntem părticele minuscule din el.. astfel, cum orice lucru se influențează chiar pe el și Universul ne influențează pe noi, la fel cum și noi influențăm Universul, oricât de mici și neimportanți am fi. Cum ne influențăm unii pe alții? Păi cum energiile sunt pozitive și negative, ne influențăm unii pe alții pozitiv sau negativ.

Încă nu mă credeți că Universul acționează asupra noastră și noi asupra lui? Bine.. hai să nu zicem că Universul.. să zicem că ceea ce ne înconjoară. Hmmm.. am să vă explic  altfel. Corpul nostru este alcătuit/conține organe? Corect?? CORECT! Spre exemplu plămânul. Plămânul ne influențează respirația, la fel cum și noi influențăm plămânul să se contracte, ca noi să respirăm. Noi ne influențăm fiecare părticică a corpului la fel cum și ele ne influențează pe noi. Fix la fel e și cu Universul: se spune că noi suntem energii și că Universul reprezintă toate energiile la un loc (științific vorbind), astfel energiile astea fiind compuse unele cu altele se influențează unele pe altele, nu?

bagua-feng-shui-colors

Eh… cam așa e și treaba cu Feng Shui-ul, doar că acesta se referă la anumite reguli/legi în urmă cărora lucrurile din casă sau din jurul tău trebui dispuse/așezate într-un anumit mod ori să aibă anumite culori, astfel încât energiile primite să fie doar pozitive și nu și negative. Feng Shui-ul susține că dispunerea lucrurilor într-un anumit fel captează energia negativă și o transformă în energie pozitivă, sau ceva de genul. Tocmai de aceea, cei ce cred cu tărie în această artă își fac cadou între ei  tot felul de cadouri diverse și speciale ce au ca scop transmiterea energiei pozitive în locul în care v-a fi pus… iar cu cât locul va fi mai Feng Shui și el cu atât energia pozitivă va fi în cantități mai mari.

Sincer, eu cred că orice lucru transmite o energie pozitivă celui care îl dă sau îl primește dacă este dat și primit din inimă. Oricât de Feng Shui ar fi un lucru, dacă nu-l dai cu drag și-l dai doar așa de dragul de a-l da ori în scârbă, cu siguranță nu transmiți nimic bun nici cu el și nici prin el. Practic aici intervin niște legi ale atracției, care da, atrag energiile negative și pozitive și le transmit tot la fel. E ca și când ai zice că îi dai o nucă și primește o prună… NUU .. îi dai o nucă primește o nucă, îi dai o prună primește o prună.. așa că dacă îi transmiți ceva negativ primește ceva negativ.. transmiți ceva pozitiv primește ceva pozitiv.

Asta e părerea mea și tare curioasă aș fi să aflu și părerea voastră 🙂

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

So… be positive,

Pishky!

sursă youtube (user GoldstoneMedia )

13 gânduri despre &8222;Feng Shui&8221;

  1. Feng shui nu este ceva pe care poti pune mana neaparat.
    Din punctul meu de vedere, orice obiect fizic inmagazineaza o energie. Energie care poate fi pozitiva sau negativa. In momentul in care oferi cu drag orice, acel obiect va descarca energie pozitiva pentru persoana care-l primeste.

    In fond, cam de-asta oamenii-si redecoreaza camerele cu obiecte dragi, pentru ca ii incarca de energie pozitiva. Asta este feng-shui-ul, din punctul meu de vedere. Asta face si uleiul parfumat, si betisorul, si orice alt obiect. Te linisteste si te incarca pozitiv.

Spune-mi părerea ta!

