Post comico-dramatico-semitragic: oameni Proști!

N-am mai apărut de luni prin blogosferă. Aveam de gând, ca după ultimul post și ultimele întâmplări să scriu ceva comico-dramatic. Capătul firului întâmplărilor a determinat o întâmplare mai mult dramatică decât comică.

De ceva timp am vrut să-mi iau alt telefon. Și dacă tot am vrut să-mi iau telefon mi-am luat telefon că de… când mi se pune pata mi se pune :). Știu că o să-mi fie dor de telefonul meu pe care-l trânteam de fiecare dată când nu eram atentă. O să-mi fie dor să fiu neglijentă cu el.  Dar de… trebuia să vină și vremea de a avea și eu grijă de un telefon, așa că ăsta e începutul.

Probabil vă așteptați ca telefonul să-mi fi făcut probleme, cel nou zic, datorită firului epic comico-dramatico-tragic. Nu. Sunt chiar mulțumită de el și de ceea ce poate face (pentru curioși e un Lg Optimus L9.. hmm un Samsung S3 varianta celor de la LG și mai nou ca S3)

Deci, zis și făcut. L-am luat. Am ajuns acasă și am tăbărât pe el. Și când zic că am tăbărât, o zic chiar la propriu, nu doar la figurat. Am încercat să mă conectez la net. Pauză. Cei de la Romtelecom nu permit decât pe o anumită încriptare conexiunea dintre telefon și modem. Ok, nu-i o problemă. Mi-au zis pe ce încriptare să trec. Am trecut. Au uitat însă să-mi spună că nu-mi va mai merge nici un alt laptop din casă cu încriptarea schimbată, iar eu, închisăsem deja telefonul fericită că-mi mergea netul pe noul meu smartphone.

I-am sunat din nou. De data aceasta mi-a răspuns un… idiot. Iar idiot, e prea puțin spus! Idiot, ar fi chiar un alint :). Mi-a spus că trebuie să-mi reinstalez placa de rețea, de fapt toate plăcile de rețea de la laptopurile din casă. Subit toate erau stricate pentru el, în condițiile în care cu 5 minute înainte mersese netul. El habar n-avea de placa de rețea.. dar ea era stricată.

De obicei sunt calmă și nu-mi ies din fire. Prostia tipului m-a scos din minți și mi-a dus nervii aproape de extremă și dacă l-aș fi avut în față i-aș fi dat două pale și l-aș fi trimis la niște cursuri să aibă habar data viitoare.

M-am chinuit ore să-l fac să meargă pe laptopuri și în zadar așa că ultima soluție, am resetat modemul și i-am sunat din nou ca să mi-l configureze. Am nimerit o tipă. Drăguță și gata să mă ajute să-l configurez. L-am configurat, pe la vreo 11 seara. Eram dezamăgită că nu o să mai meargă în veci netul și pe telefon… Surpriză! Restat și configurat accepta și telefonul. Concluzie: ceilalți 2 au fost 2 proști. Fusese atât de simplu (sfârșitul).

Nu pot înțelege: dacă nu te pricepi, la ce dracu mai deschizi gura, la ce mai mănânci banii abonaților degeaba? Găsește-ți frate un serviciu unde să fi apt de a-i îndeplini cerințele. Sau, spune sincer că este peste capacitățile tale de cunoaștere și transmite apelul către altcineva. Greu… greu de tot.

Pe scurt, oameni buni, dacă nu vă merge netul pe un smartphone cu android, resetați modemul și sunați pentru a-l configura. ASTA-I TOT ce trebuie făcut, fără să ștergeți drivere, fără să schimbați încriptarea aiurea și fără să vă enervați în van.

Cam atât pentru acum, ne auzim mai târziu cu noua melodie a lui Aylin ce se lansează exclusiv în blogosferă.

Până atunci, am 0 întrebare 🙂

images (2)

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Please… don’t be stupid,

Pishky!

13 gânduri despre &8222;Post comico-dramatico-semitragic: oameni Proști!&8221;

  1. Eu am internet de la Romtelecom, modem wireless, ma pot conecta cu 5 gadgeturi diferite la el, am viteza de 16 Gbps si sant extrem de multumit, nu am avut probleme niciodata !
    Am conectat non stop la internet si laptopul si Reader-ul Sony si iPhonul toate prin wireless !

  2. Dar o reclamatie ceva la administratorii telecomului roma facusi? As zice ca imediat ce ai contabilizat numarul de idioti impotenti epistemic sa dai cu ei de peretii celor de la MRU (managementul resurselor umane), altfel treaba asta o vor pati si altii, mru, mru…

Spune-mi părerea ta!

